Anders Asbjørnsen Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hei, jeg har gått møkk lei av kabinettet jeg har nå, et NZXT Phantom white. ikke på grunn av utseende, men vekt, størrelse og skrøpelighet. da trenger jeg et nytt et, som er en del mindre, vekt er ikke altfor viktigt, men litt mer solid hadde vert greit og med stiligt utseende. da er ting slik: Kassen flyttes med bil hver uke, til det må det helst være mye mindre enn phantomen da den er grusom og bære opp kjellertrappa Helst mer solid, ser at hele phantomen bøyer seg i alle retninger når den beveges på. Helst ha et stiligt utseende. Må ha plass til 3 Hardisker + 1 Ssd ( kan henges overalt hvor det er plass, er ikke så nøye. 1 DVD-Rom + 5,2" kortleser ATX Hovedkort format Vannkjølingen har radiator som passer på 120mm vifter Skjermkort er MSI geforce 570 Twin Frozr 2, tror den ikke går utenfor hovedkortet med størrelsen. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Som du sier så flytter du en del på den. Denne har jo håndtak som vil gjøre det lettere å flytte på den Dessuten er den ikke så helt verst å se på 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå