Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

BMW 520 eller 850?


Jetfighter

  

30 stemmer

  1. 1. Hvilken biltype synes dere jeg burde se etter?

    • BMW 520i 2004 mod
      18
    • BMW 850 90-tallet
      10
    • Annen type BMW (skriv hvilken i innlegget)
      1
    • Annen type merke (skriv hvilket i innlegget)
      1


Anbefalte innlegg

Hallais diskusjon.no

 

Jeg er på jakt etter min første bil, og da har jeg i kikkerten så langt BMW 2004 mod 520i som jeg kan få kjøpe billig. Men jeg har også veldig lyst på BMW 850, da jeg er er helt besatt av V12 :)

 

Hva ville dere gått for? Jeg har tenkt å bruke 100-150k på bil.

 

Jeg synes denne ser veldig grei ut.

 

Bilen skal brukes til kjøre til og fra skole, butikken, kompiser, hytta, lekekjøring,

 

Mvh Jetfighter

Endret av Jetfighter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er kjempe glad i å stå å fylle bensin og du driter lommepenger er det bare å kjøpe seg en 850. Tipper du er ung, og da er det ikke noe lurt med stor og tørst motor. Bilen er knalltøff den, men det blir kjempe dyrt å bruke den som en daglig bil både mtp. drivstofforbruk, bakdekk (hehe), forsikring.

 

Kan du kjøpe en 2004 520i billig så ville jeg slått til med det samme. Kjempe god og flott bil. E39 er virkelig en av de beste bilene BMW har laget. Dette er en bil du lett får solgt igjen når den dag kommer.

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke nølt. Du er veldig heldig som har muligheten til å kjøpe en E39 520i billig. 170 hk er også ganske OK og småsprekt - det holder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du er kjempe glad i å stå å fylle bensin og du driter lommepenger er det bare å kjøpe seg en 850. Tipper du er ung, og da er det ikke noe lurt med stor og tørst motor. Bilen er knalltøff den, men det blir kjempe dyrt å bruke den som en daglig bil både mtp. drivstofforbruk, bakdekk (hehe), forsikring.

 

Kan du kjøpe en 2004 520i billig så ville jeg slått til med det samme. Kjempe god og flott bil. E39 er virkelig en av de beste bilene BMW har laget. Dette er en bil du lett får solgt igjen når den dag kommer.

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke nølt. Du er veldig heldig som har muligheten til å kjøpe en E39 520i billig. 170 hk er også ganske OK og småsprekt - det holder.

 

Jupp jeg vet at 850 er glad i fuel. Men som jeg også har hørt så bruker den mindre enn noen andre biler da v12 motoren jobber lettere. Vet du noe om hva forbruket faktisk er?

 

520'n er E60. Kjempe fin bil og god å kjøre.

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Saken er det at den 520'n er innen familien og jeg kan kjøpe den når jeg er klar for det(har penger nok altså). Bilen har gått ca. 150000 når jeg skal kjøpe den tenker jeg.

 

Jeg har vokst opp med atv, båt og cross på bane og jeg er vandt med fart og spenning. Derfor har jeg veldig lyst på 850 da for å bruke den også på bane noen ganger.

 

Forbruket på 850'n er ganske likt det jeg forestilte meg, og jeg er vandt med båt som bruker sikkert 10 ganger så mye. Jeg er vandt med å tanke opp annenhver dag hehe :) Når jeg øvelseskjører med 520'n så bruker den 8,8-9,1 L/100km står det på skjermen.

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Jeg jobber som mekaniker så skru motor det kan jeg. men jeg forstår ikke helt at bensinforbruket er så høyt på v12'n. Det er injection på den....

12 sylindere som skal ha drivstoff :tease: Krever en del mer bensin enn f.eks. 4 eller 6 sylindere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...