Arodem Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Og Funcom kan når som helst gjøre spillet gratis om de ønsker. Les hele saken Endret 20. september 2012 av Arodem Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg likte godt TSW og skulle gjerne ha spilt mer. Problemet var at det var ingen kompiser som ville spille det. 3 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Er litt mer bekymret for selskapets økonomi på sikt - de har lån som forfaller og som følgelig må betales tilbake. Det klarer de ikke uten at TSW faktisk blir en suksess eller at de får inn penger annensteds fra. Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Dette er jo gode nyheter, fint å se at spillet ikke bare døde. Det er jo et flott konsept og noe helt nytt. Et spill jeg faktisk virkelig likte. Men..(er alltid et men) det var et par ting som gjorde at jeg ikke fortsatte. Eller.. heller venter er mer riktig å si. Først og fremst elsker jeg å spille som tank, og total frihet virket awesome! Til jeg oppdaget at jeg "Måtte" bruke chaos mot slutten. Da sa jeg nei takk. Og buggs som en ikke fungerende cear/build changer når hele spillet er basert på dette er ikke bra. ved lunch? Vell ok, men måneder etter hadde de fortsatt ikke fikset dette. Mens noen helt andre som ikke jobber med spillet engang fikset dette lett med en addon, latskap. Også mangelen på engame, men dette vet jeg kommer, og er hva jeg venter på. Men så lenge chaos er hva det er, kommer jeg nok ikke til å spille det. Kan jo heale eller dps, men liker det bare ikke. Et par andre små ting, men fiks dette ^ og jeg vil komme fornøyd tilbake =) Et bra spill som bare trenger litt finpuss og tid, og har tro på at det kan bli noe stort. Men dette står og faller på Funcom. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Visst de hadde solgt spillet til fullpris å dritet i månedsbetaling, så tror jeg at mange flere inkludert meg selv ville ha kjøpt spillet. Jeg kommer aldri til å kjøpe et spill med abbonements løsning. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 et steg nærmere konkurs det her... kutte ned på staben, går vel fint en stund. så er de i minus snart igjenn. Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Aiai, dette minner meg på om at Illuminati trenger meg i Fusang. De har en tendens til å løpe rundt som hodeløse kyllinger uten min veiledning og tildels diplomati med Dragons. 1 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 "Vi gjorde akkurat det med Age of Conan, noe som ble en kjempesuksess" stoppet og lese mer og var dagens latter 3 månder senere. f2p Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 "Vi gjorde akkurat det med Age of Conan, noe som ble en kjempesuksess" stoppet og lese mer og var dagens latter 3 månder senere. f2p Kanskje du skulle ha lest mer. F2P og suksess er ikke nødvendigvis motsetninger. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 – Etter den nylige omstruktureringen av våre interne team Det var jo en måte å si "etter vi ga alle fyken" på. "Vi gjorde akkurat det med Age of Conan, noe som ble en kjempesuksess" stoppet og lese mer og var dagens latter 3 månder senere. f2p Det var vel nettopp F2P-konverteringen som ble en kjempesuksess Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Dette er jo gode nyheter, fint å se at spillet ikke bare døde. Det er jo et flott konsept og noe helt nytt. Et spill jeg faktisk virkelig likte. Men..(er alltid et men) det var et par ting som gjorde at jeg ikke fortsatte. Eller.. heller venter er mer riktig å si. Først og fremst elsker jeg å spille som tank, og total frihet virket awesome! Til jeg oppdaget at jeg "Måtte" bruke chaos mot slutten. Da sa jeg nei takk. Og buggs som en ikke fungerende cear/build changer når hele spillet er basert på dette er ikke bra. ved lunch? Vell ok, men måneder etter hadde de fortsatt ikke fikset dette. Mens noen helt andre som ikke jobber med spillet engang fikset dette lett med en addon, latskap. Også mangelen på engame, men dette vet jeg kommer, og er hva jeg venter på. Men så lenge chaos er hva det er, kommer jeg nok ikke til å spille det. Kan jo heale eller dps, men liker det bare ikke. Et par andre små ting, men fiks dette ^ og jeg vil komme fornøyd tilbake =) Et bra spill som bare trenger litt finpuss og tid, og har tro på at det kan bli noe stort. Men dette står og faller på Funcom. Må være Chaos for å tanke NM? Vi har 2 tanker i guildet som ikke er det.. Begge tanker NMs fint, har også pugget med uttalige tanker som ikke er det. Angående end game er NM instances her mye bedre enn raids i andre mmos, så ser ikke helt mangelen på end game. Latskap å ikke fikse gear manager? Du tror de sitter på kontoret å legger kabal istedenfor å prøve å fikse det eller? 1 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Games such as 'Age of Conan' and 'The Secret World' are primarily content-driven games and building content can be time-consuming, especially at the quality level Funcom has always gone for. Akkurat ja Derfor Age of Conan var så bugget, samt ingen interesse å optimalisering for none-high-end systemer, osv... Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg likte TSW, men elsket det ikke. Hovedproblemet var kampsystemet man tilbringer 90% av tiden sin i og som fremstår som en litt kjip utgave av det man finner i Guild Wars 2. Ingen sjans for at jeg betaler abbonoment for dette spillet. Sansyneligvis første og siste gang jeg kjøper et Funcom spill. De ville gjort seg selv en stor tjeneste ved å følge BioWares eksempel. Abbonomentsmodellen er ut. Lenke til kommentar
reyh Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Makan til negativitet det var her da! Men er ikke overrasket, med en gang det kommer en sak om Funcom eller TSW, negativt eller positivt, kommer en gjeng med "altvitere" og forgifter tråden med allslags dritt snakk.. Til saken, bra at det går bra med TSW, ville vært synd om spillet ble f2p og enda værre, om Funcom gikk konkurs. Hadde TSW blitt f2p tror ikke at jeg ville spilt det, bare for å ha det sagt.. Men uansett, jeg heier på Funcom og TSW. 3 Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Samme som jeg tenkte Reyh. Mange gode bedrevitere her som vet hvordan spill skal være. Merkelig at ikke flere lager spill da Men jeg liker TSW meget godt. Og ser frem til raidet kommer etc. Er et spill som tør å gå litt egne veier i mmorpg jungelen 5 Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Neitakk, lappeteppe-mmo! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Har ingenting med å være en bedreviter. Men at uttalelsen i mine øyner ikke er basert på tidligere meritter av Funcom, da mtp. Age of Conan som jeg referer til. Men selvfølgelig skulle jeg brakt frem det positive med at Funcom tjener penger igjen i stedet. Det beklager jeg! Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 ja visst er det free to play delen som gjorde AoC "success " når selv veteranene gjekk ifra AoC pågrunn av F2P så er det i mine øyne latterlig AoC gjekk aldri virklig F2P, det vil seie, tunge restriksjoner for gratis spillere som kan egentlig kalle "trial konto" som vi kalte det i gamle dager .så gjekk det "asian F2P" ergo p2w (PvP T1 til salgs for ekte penger, ikkje det "beste" men du fekk fordeler vs ingen ting og kunne kjøpe utstyr) og i den grunn ler jeg høgt og seie det er "kjempe suksess" 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Likte spelet, men eg har ikkje eigentleg tid til å faktisk spele det. Kanskje eg har vakse litt frå heile MMO-modellen, iallefall når det er abonnementsavgift så eg liksom "må spele" så og så mykje for å rettferdiggjere det. Har vore "støttemedlem" fram til no fordi eg synest idéen er god, då, men om dei har ting under kontroll kan eg kanskje vurdere å avslutte abonnementet. 1 Lenke til kommentar
reyh Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Har ingenting med å være en bedreviter. Men at uttalelsen i mine øyner ikke er basert på tidligere meritter av Funcom, da mtp. Age of Conan som jeg referer til. Men selvfølgelig skulle jeg brakt frem det positive med at Funcom tjener penger igjen i stedet. Det beklager jeg! Var siste del sarkasme? Jeg vet ikke hvordan AoC er ettersom jeg ikke har prøvd det, men jeg nekter å tro at de ikke har noen interesse for å fikse problemene, er sikkert en grunn til at ble slik. Såvitt jeg husker så ble spillet utgitt altfor tidlig ifølge utviklerne, eller husker jeg feil? Uansett, feil eller ikke, hvis jeg liker et spill forkaster jeg det ikke bare pga bugs her og der. Alle spill har bugs. Kan være slitsomt ja, men hvis man liker spillet så liker man spillet. Eller i dette tilfellet, liker framtidsplanene som Funcom har med TSW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå