Joachim_F Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Lanserer over 30 arkadespill i én pakke. Les hele saken Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 FETT Nesten så jeg blir nødt til å blåse støv av ps3'en igjen for dette Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 bare 30 spill? er det en joke???... tar vel toppen 30mb av en blu-ray plate disse spillene... nei jeg forventer i det minste hele arcade katalogen til midway nå... hvis ikke så kan de rett å slett gi faen. gidder ikke bruker kroner på små drypp her og der vær konsoll gen... Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 å ja så blir vel skjermen klint ut med kabinet art for å fylle kjermen. så blir arcade spillet plassert midt inni, JÆVLA GØY!... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Zombie: Da kjøper du ganske enkelt ikke dette siden det ikke er noe for deg - jeg derimot skal ha dette på dag 1. Mange gode minner her... 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 å ja så blir vel skjermen klint ut med kabinet art for å fylle kjermen. så blir arcade spillet plassert midt inni, JÆVLA GØY!... Du trenger jo ikke kjøpe det, ganske enkelt. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Gauntlet II med fire spillere på Amiga.. det ble klabb og babb husker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå