Wreid Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Dette har sikkert blitt spurt før, men fant ikke noe post i farta om det. Som tittelen sier, så lurer jeg litt på sertifiseringer. Jeg har tidligere gått 2 år på Noroff innen nettverk og digital sikkerhet, men endte opp med å jobbe med noe annet i 6 år. Jeg er nå blitt arbeidsledig og ønsker å få en jobb innen IT, siden det er der hovedinteressen min ligger. Jeg føler at utdanningen fra Noroff ikke er sterk nok i seg selv til å få noe IT jobb, så jeg vurderer derfor å bygge på med sertifisering. CCNA har jeg god kjennskap til, så føler at jeg skal klare å lese opp til det på egenhånd. Men ønsker også å få tatt noe innen Microsoft. Forstod det slik at de har forandret MCSA/MCSE til MCTS og MCITP. Så da er spørsmålet, Hvilke sertifiseringer burde jeg ta? Og i hvilken rekkefølge? Og er det greit å lese meg opp til dette på egenhånd eller er det verdt å bruke 20 000kr på en enkelt sertifisering? Siden jeg er uten jobb for øyeblikket og har mer tid enn jeg har penger så håper jeg å få lest på egenhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå