Joachim_F Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Skuffende farvel med Nina og Max. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Fryktet dette litt etter at selv tyskerne ikke likte spillet. (De har elsket de to første). Som deg så kritiserer de at spillet er altfor lett, og at de har kuttet ut dialogtrær (ser du ikke nevner dette... ), pluss at det virker som det er kuttet mange hjørner i historien for å få spillet ferdig i tide. Skjønner virkelig ikke hvorfor de har forandret på så mye som de har hatt så stor suksess med i Tyskland. Virker som de prøver å tjene raske penger på Secret Files-navnet, mens det de gjør er egentlig å ødelegge hele merkevaren for framtiden. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 ble vel piratert så mye at folka bak spillet ikke giddet å gå inn for det 100% denne gangen... jeg skjønner dem godt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Prøvde demoen og det må ha vært den verste voiceover jeg noen gang har hørt. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Derfor jeg pleier å si at man må spille den tyske versjonen av dette spillet. Fordel å kunne tysk, da..... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Dette var overraskende og ikke minst skuffende å lese. De to andre spillene i serien er veldig bra, så tok det for gitt at de ikke skulle rote det til her. Når det gjelder stemmeskuespillerne, er det de samme som i SF2 eller er de byttet ut nok en gang? Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 hu dama på bildet ligner på hovedpersonen i the hunger games Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå