snoemann Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hei! Ser etter ei bukse for turgåing med lommer på innsiden ved kneet for innleggelse av knebeskyttelse/pute. Dette syntes jeg det var vanskelig å finne, noen som har tips? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Eneste buksene jeg vet som har dette er arbeidsbukser. Skal nok gå fint å gå på tur med desse. Du har jo en del å velge imellom Lenke til kommentar
Snusfenrik Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Sivilt kan jeg ikke svare på, men både forsvarets vintercamo og diverse leverandører av slikt utstyr/klær har bukser med dette. Har selv NFM's GARM Combat pants kjøpt inn til jaktbruk og disse lommene til kneinnlegg er av erfaring veldig kjekke å ha. Tror det finnes noen utgaver av slike som egner seg til turbruk og(uten camo og sånt militærtull), men sier det med en gang - disse leverandørene tar seg godt betalt for produktene. Kjøpte min fra Equipnor.no Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Tusen takk for tipset Snusfenrik, ser ut som at de har det meste der =) Enig i at det var litt stive priser, men endelig noen som har iallefall. En ting jeg lurte på, hvordan er stoffet i de buksene? Hvor tykke er de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå