Gå til innhold

BK Nattrefleksjon

koreeos

Anbefalte innlegg

Lurer på hva dere syns om dette bildet.

Jeg tok det en kveld det var ganske nydelig ute, men måtte åpne vinduet for å få det skikkelig. Jeg synes vinduet gir en ganske stilig effekt på bilde, selv om jeg kunne klart meg uten karmen.

Lukkertid: 1/50 Blender: 3.5 iso 1600.

post-142624-0-67066700-1348110143_thumb.jpg

Endret av koreeos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes bakgrunnen er flott (hvis man ikke kikker på bildet i 100%), men forgrunnen består i mine øyne av et stort ullent felt som ikke er skarpt, og derfor dras blikket hele tiden mot bakgrunnen og det som skal fremstå som en refleksjon blir ikke 100% i mine øyne.

Neste gang annbefaler jeg deg å bruke et stativ og justere ned ISO'en til et minimum. Det vil gi deg et langt flottere resultat og da hadde kanskje også refleksjonen blitt flottere, samt at støy i bildet hadde forsvunnet. :)

Lenke til kommentar

Jeg synes bakgrunnen er flott (hvis man ikke kikker på bildet i 100%), men forgrunnen består i mine øyne av et stort ullent felt som ikke er skarpt, og derfor dras blikket hele tiden mot bakgrunnen og det som skal fremstå som en refleksjon blir ikke 100% i mine øyne.

Neste gang annbefaler jeg deg å bruke et stativ og justere ned ISO'en til et minimum. Det vil gi deg et langt flottere resultat og da hadde kanskje også refleksjonen blitt flottere, samt at støy i bildet hadde forsvunnet. :)

Takk for god kritikk, og er helt enig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...