koreeos Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Lurer på hva dere syns om dette bildet. Jeg tok det en kveld det var ganske nydelig ute, men måtte åpne vinduet for å få det skikkelig. Jeg synes vinduet gir en ganske stilig effekt på bilde, selv om jeg kunne klart meg uten karmen. Lukkertid: 1/50 Blender: 3.5 iso 1600. Endret 20. september 2012 av koreeos Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg synes bakgrunnen er flott (hvis man ikke kikker på bildet i 100%), men forgrunnen består i mine øyne av et stort ullent felt som ikke er skarpt, og derfor dras blikket hele tiden mot bakgrunnen og det som skal fremstå som en refleksjon blir ikke 100% i mine øyne. Neste gang annbefaler jeg deg å bruke et stativ og justere ned ISO'en til et minimum. Det vil gi deg et langt flottere resultat og da hadde kanskje også refleksjonen blitt flottere, samt at støy i bildet hadde forsvunnet. Lenke til kommentar
koreeos Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Jeg synes bakgrunnen er flott (hvis man ikke kikker på bildet i 100%), men forgrunnen består i mine øyne av et stort ullent felt som ikke er skarpt, og derfor dras blikket hele tiden mot bakgrunnen og det som skal fremstå som en refleksjon blir ikke 100% i mine øyne. Neste gang annbefaler jeg deg å bruke et stativ og justere ned ISO'en til et minimum. Det vil gi deg et langt flottere resultat og da hadde kanskje også refleksjonen blitt flottere, samt at støy i bildet hadde forsvunnet. Takk for god kritikk, og er helt enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå