Harald Gjerholm Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Påminnelse- snart er den her Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 et flott vinterlandskap, likte godt formatet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Nydelig komp, flott bilde men liker ikke å høre at det nærmer seg. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Mange takk. Detter er bare en påminnelse Jarle. Først blir det høst. Lenke til kommentar
JonH Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Likte stemningen i bildet, og minner meg om at jeg må prøve å komme meg litt mer ut med kameraet om vinteren ;-) Godt at det ikke fryser til overalt slik at man kan få speiling i vannet. Høst har det vært i nesten hele "sommer"... Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Takk for kommentaren JonH. Det var godt jeg minte deg på at vinteren kommer så du får tatt dine vinterbilder. Vinteren er for meg favorittiden men det er en j..kalddddd hobby. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Herlig bilde..nå liker jeg vinter,så dette ble nesten som Lørdagskveld for min del;) Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Ingen dårlig reklame for vinter dette, Harald; årstiden har åpenbart forskjønnende virkning på omgivelsene etter høstens siste herjinger, noe som du får vist her. Det hviler en vakker nordisk stillhet i motivet. God miljøskildring. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Mange takk. Ingenting er vel som en gnistrende kald vinterdag. Jeg må vel innrømme at jeg har tatt en del bilder fra bilen da kameraet sluttet å fungere i kulda. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Takk for alle fine kommentarer. dette er Jevnaker sentrum som blir mitt nye bosted. Blokka vil ligg bak men ruve over disse husene så da får jeg forhåpentligvis fin morgenutsikt over Randsfjorden. Lenke til kommentar
Hansen-Images Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Fint utsnitt på dette og naturlig. Personlig liker jeg vinterbilder godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg