benski2011 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hei lurte på om noen viste noe angående de militærest forsvar over nett, populært kalt "cyberwarriors" jeg lurer på hvor man kan søke om jobben, eller er det en utdanning? linker til sidene dems hadde vært fint om mulig, har leita men fant lite Benski Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Forsvarets Ingeniørhøgskole er det du leter etter. Jeg svarer gledelig på alt av spørsmål du måtte ha, da jeg nylig har fullført utdanning der selv. Du finner mer info her også. lykke til 1 Lenke til kommentar
benski2011 Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Forsvarets Ingeniørhøgskole er det du leter etter. Jeg svarer gledelig på alt av spørsmål du måtte ha, da jeg nylig har fullført utdanning der selv. Du finner mer info her også. lykke til takker, viste ikke at man kunne bli det når man tok forsvarets Ingeniørhøgskole, hadde faktsik planer om å gå der, så takk for infoen Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Bare hyggelig. Dog husk at når forsvaret snakker om "cyberkrigere" snakker de om alt fra radio-operatørerer i sambandsbataljonen til nettverksanalytikere og systemteknikere. Forsvarets Ingeniørhøgskole utdanner personell som kan tjenestegjøre i stort sett alle Forsvarets avdelinger. Lykke til Lenke til kommentar
nehh Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 kan man gjøre noe lignende under førstegangstjeneste? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Noe liknende hva da? Lenke til kommentar
nehh Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 noe innen tele, data eller software Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Absolutt muligheter for å jobbe litt med radio og tele under førstegangstjenesten, du kan jo vurdere sambandsbataljonen for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå