Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mulig STD tegn på utroskap?


Anbefalte innlegg

Yo,

 

Har vært sammen med ei dame i over 2 år, har alltid hatt et seriøst forhold med ansvar helt fra starten av, trudde jeg iallefall. Håper min mistenksomhet er feil men trenger å snakke med anonyme folk om dette.

 

ok the prestory

 

For drøyt en uke siden hadde jeg ganske hard samleie med dama, følte at jeg hadde vondt i selve pensisen, men hvem gidder vell å stoppe når en først har mojon på fullt. Hadde deretter anal sex med dama og følte at det svidde men fortsatta uansett.

 

Etter dette har jeg fått rød forhud som svir, urinerer sykt mye, konstant utflod som ligner på sæd, og det føles ut som jeg konstant har kløe/svie der nede.

 

Var til legen og ble fortalt at det mest sannsynlig er klamydia eller en annen form for bakterie infeksjon. Venter fortsatt på svar og tar medisin skal til checkup om ikke så mange dager.

 

Jeg har ikke hatt sex med noen andre damer, og før jeg ble sammen med hun var jeg singel i 1 år. Som jeg forstår det er klamydia bare smittsomt gjennom samleie, og det gjelder også gonore (noe det mest sannsynlig ikke er). Jeg håper som bare det at dette er som følge av ubeskyttet anal sex.

 

Hun er såklart dritsur fordi jeg i hele tatt nevnte at det kunne være klamydia. Vi er forlovet men jeg vil ikke gifte meg med ei dame som er utro, det er også jeg som betaler for allt i forholdet, inkludert studiene hennes, og har sett en del Judge Judy eps så føler jeg meg nervøs for at jeg blir brukt som en premie fjott.

 

Jeg er også redd for at legene ikke vil finne ut hva det er, medisinen som hjelper mot klamydia og andre infeksjoner (Doksycklin) har fått mesteparten av infeksjonen vekk, men siden den tar andre bakterier i tillegg så wtf. Kan jo være at imunsystemet bekjempet en vanlig infeksjon som følge av anal sex og, men dette føler jeg som bare er ønsketenking.

 

Noen som har tips, lignende historier eller i hele tatt mening om denne saken?

 

Takker på forhånd! og beklager skrivefeil, gidder ikke å rettskrive dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kondom eller ikke kondom. Det er jo begges valg og forsåvidt det enkleste.

Men det jeg virkerlig vil kommentere på er det du nevnte med at du betaler alt.

Er det noen grunn til at hun ikke tar opp stipend/lån for å komme seg igjennom studiene?

Betaler du alt av mat/regninger/uhell osv?

 

Ikke for å være frekk eller noe sånt, men det hadde jeg aldri tolerert.

Man skal betale det man klarer. Om du jobber og hun går på skole har hun stor mulighet til å få stipend og betale noe av utgiftene. Stipendet idag er på nermere 7000kr pr mnd eller noe slikt. Dette vil jeg da tro ville ha hjulpet langt på vei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun betaler noe av matregningene men det hele i betrakning er det ikke mye. Vi tenkte at det beste var å ikke sitte igjen med masse lån etter endt studie tid... En godtar ganske mye hvis en trur at begge skipene seiler samme vei og har fremtid sammen.Menmen, vil ikke spore av.

 

Det er kanskje vanlig med utroskap i dag, sex på sia, gutteturer til praha eller "mannlig bestevenn som hun bare er til for vennskap" og festing der reglene liksom ikke gjelder, men det er ikke noe jeg godtar, da er det bedre å være singel imo.

 

hvis noen har erfaring/kunnskap om STD's, sex, samliv eller utroskap så håper jeg på svar.

Endret av freddybaker
Lenke til kommentar

Det er kanskje vanlig med utroskap i dag, sex på sia, gutteturer til praha eller "mannlig bestevenn som hun bare er til for vennskap" og festing der reglene liksom ikke gjelder, men det er ikke noe jeg godtar, da er det bedre å være singel imo.

Sånn har jeg også opplevd at min generasjon er. Synd, men samtidig kjempe gøy å bruke ludderene for det de er.

 

 

Det jeg tenker på i ditt tilfelle er at du kan ha fått et lite kutt eller sår på lemmet ditt. Denne plutselige smerten under samleie kan ha vært at du fikk et sår. Som du sikkert skjønner så er vel ikke bæsj og åpne sår noe som hører sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet kan klamydia vare i opp til 2 år, kanskje lengre. Hvor lenge nøyaktig har dere vært i et seriøst forhold? Om hun har fått det rett før dere ble sammen, eller du hadde det når dere ble sammen er det jo en liten mulighet for at det er grunnen. Men i så tilfelle, hvorfor du først merker noe til det nå må du snakke med en lege om ;)

 

Husk på at du heller ikke vet hva det er enda, kan være helt andre bakterier. Som sagt over, bæsj og åpne sår går ikke bra sammen..

Lenke til kommentar

Poenget mitt var at hvis det er STD så er det ikke fra meg.

 

Takker for svarene, får vente på svar fra legen men er nok bare en bakterie infeksjon men hvis ikke følger jeg ditt råd norskgoy.

 

Huff får vell begynne med kondom da til nr2 :(

 

Ofte, klarer man ikke å finne ut av hva. Når legen sier: "sikkert klamydia" så er forsåvidt det et standardsvar de gir. Hvis du virkelig skal ha kunnskap, ta heller kontakt (ved neste korsvei) med hudavdelingen på sykehuset, der alle de større sykehusene rundt omkring i landet har en egen avdeling for seksuelt overførbare infeksjoner. F.eks Olafia i Oslo. I Stavanger. osv...

 

 

For info om SOI: fhi.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...