anderslien Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hei! Når kommer Den nye Qtek`en til Norge? Når kommer Siemens ST55 til norge og hvor mye kommer den til å koste? Når kommer Siemens SX1 til norge og hvor mye kommer den til å koste? Når kommer Siemens U10 til norge og hvor mye kommer den til å koste? Når kommer Panasonic X70 til norge og hvor mye kommer den til å koste? Når kommer Samsung Z100 til norge og hvor mye kommer den til å koste? Når kommer Panasonic G60 til norge og hvor mye kommer den til å koste? Når kommer Panasonic G50 til norge og hvor mye kommer den til å koste? Når kommer Sony Ericsson Z1010 til norge og hvor mye kommer den til å koste? Når kommer Sony Ericsson P810 til norge og hvor mye kommer den til å koste? Mange spørsmål Takk for svar!! Lenke til kommentar
guom Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 www.amobil.no ta en kikk sjøl, så slipper du å spørre. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Jeg har sett der, men jeg finner ikke så mye.. Det er defor jeg spør. Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Oki, jeg tar Siemens'ene: ST55: uke 39, ca 3000-3500,- SX1: november (?), ca 4500,- U10: aldri Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Ok... Hvorfor kommer aldri U10? Jeg tror ikke SX1 kommer i November en gang... Har blitt utsatt mye nå. Jeg tror den kommer i Januar jeg. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 U10 kommer ikke til Norge fordi det er en UMTS (3G)-telefon, og siden vi ikke har 3G i Norge (ennå) er det ikke vits... Siemens har også (forhåpentligvis) karret seg til å lage en egen UMTS-mobil inne den tid kommer at vi i Norge får UMTS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå