Thuesen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Layers Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thuesen Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Hvilken ser best ut? Fikk høre fra et par at de likte den med sterkest farge best. Lenke til kommentar
photogurl Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Synes V1 med sterke farger er best. Det andre ble litt blasst og livløst i sammenligning. En del støy, men ser at bildet er tatt på ISO 800 - kunne muligens ha kjørt litt mer støyreduksjon på RAW fila? Tror du har noe skit på sensoren, venstre side rett under åskammen - i tillegg er det noe rusk på himmelen i V2 øverst til venstre, som ikke er på V1? Uansett; V1 er best, og bildet er ett stemningsfullt og beroligende bilde og se på. Lenke til kommentar
norskfatal1ty Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Liker best det med sterkest farger. Flott bilde! Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Veldig smakfullt Synd jeg ikke kan stemme da jeg ikke har lagt opp nok bilder her, men hadde lett gitt full pott Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Flott motiv med herlig farvetone. Tror jeg vill kutte en del oppe, da forsvinner også urenheten på bildet. Jeg ville brukt stativ, ISO 100, blenderprioritering, bruker selv ofte f11-f16. Gafflede eksponeringer er også fint f.eks +/- 1EV. Da har du flere alternative eksponeringer å velge imellom. Gradert gråfilter bruker jeg ofte også ved lyse himler. Ikke sikkert dette funker her men det går ann å forsøke. Ice Blitz må ikke være skjenert - bare pøs på med kommentarer-det trengs på denne nå lite aktive siden. Lenke til kommentar
Thuesen Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 @photogurl Skal Fjerne en del støy og clone litt @Harald Gjerholm Dette bildet er fra ferie og her var vi på en veldig folksom plass så endte opp med at jeg bare gikk rundt og knipset raskt. skulle lagt litt mer tid på dette motivet da og hvertfall tatt det med iso 100. Nå vet jeg hvilket dere liker best så får jeg gå inn og croppe og clone litt. Takk for gode svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg