Keiko Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Tittelen sier det hele. Jeg får ikke signaler fra datamaskinen til skjerm. Jeg vet at det ikke er skjermen sin feil, fordi jeg bruker den nå som jeg skriver, og har prøvd med flere skjermer på maskinen, ikke fikk signaler. Hva er da galt med datamaskinen? Chassi: Fractal Design Arc Midi Tower PowerSupply: Corsair HX 850W - 80+ SSD: Corsair 120GB SSD - Force 3 Moderkort: MSI Z77A-G45 Z77 Processor: Intel® Core™ i7-3770K (8M Cache, up to 3.90 GHz) RAM: Corsair 16GB DDR3 1600MHz Harddisk: Seagate Barracuda Green 2TB - 5900RPM - 64MB Optisk lagring : Samsung 22X DL - SH-222BB/BEBE Grafikk-kort: 2x NVIDIA GeForce GTX 580OC 1.5GB GDDR5 800Mhz Lydkort: High Definition Audio 5.1 Nettverk: Gigabit Ethernet, 10/100/1000 Mbps Tilknyttninger: 2xDVI, HDMI, Displayport Operativsystem: Windows 7 Home Premium 64-bit Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Nybygg med nytt HK og Prosessor går jeg utifra? Lenke til kommentar
Keiko Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Kjøpe-pc fra Thor computers Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Om de leverte en maskin som ikke fungerte bør de i så tilfelle skamme seg. Men det jeg tror problemet er, er BIOS versionen som er for gammel i forhold til prosessoren Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Koblet skjermen til riktig kontakt? Hovedkortet har integrert skjermkort som settes ut av funksjon når det monteres dedikerte skjermkort. Lenke til kommentar
Keiko Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Fant ut av det, koblet i feil inngang Måtte ta den på Skjermkortet med en adopter istedenfor å koble den til hovedkortet. Skjønner ikke hvorfor det ikke funket med hovedkortet, iogmed at jeg prøvde både hdmi og dmi/VGA kabel. Men det har løst seg nå. Du hadde rett MR D, takk for hjelpen Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hehe, de bruker somregel å "disable" utgangene på hovedkortet ved bruk av annet skjermkort Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Fant ut av det, koblet i feil inngang Måtte ta den på Skjermkortet med en adopter istedenfor å koble den til hovedkortet. Skjønner ikke hvorfor det ikke funket med hovedkortet, iogmed at jeg prøvde både hdmi og dmi/VGA kabel. Men det har løst seg nå. Du hadde rett MR D, takk for hjelpen Bra at det funka. Viktig å putte ting i riktig hull..... 1 Lenke til kommentar
Keiko Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 Et oppfølgingsspørsmål. Hvordan får jeg utgangene på hovedkortet til å fungere igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå