Laila - Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Fossetrollet under brua Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Tull nei !! Synes dette ble ganske greit..på min skjerm framstår de som litt mørke..har du brukt noe filter ? Uannsett er det ekstremt fasinerende å være skue til slike frådende vannmasser . Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Synest v3 ble det beste her, synst det er greit med et fast punkt å feste blikket på...i dette tilfellet husene. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Syns nok også V3 er best. Virker mer dramatisk, nesten skummelt å se vannet komme mot seg der foran husene Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Bilde 3 er anderledes, og mer helt; om man ikke sanser veldig mye av de 2 første. Det myke uttrykket bakover i bildet er meget kledelig, og tilfører det adskillig. Flotte greier. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Takk Terje Har ikke brukt filter. Det var litt sent på ettermiddagen - og vannet er omringet av broen over seg, og høye murer på begge sider. Tar turen flere ganger - vannmasser fascinerer meg Takk fotogigen Det var en nyttig kommentar som jeg tar med meg Tusen takk Krismeko Tusen takk Tor Olav Hadde ikke noe tro på bildet, men har så veldig lyst til å klare å ta bilder her, så det var fint å høre. Fossebruset står alltid opp flere meter og legger over et slør Men er det ingen som ser ansiktet til fossetrollet med det gule øyet i venstre hjørne Bare meg som aldri blir voksen Endret 20. september 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Veldig bra nr 3 , enig med Solheim at det er litt mørkt og livløst. Tror du kunne skrudd ett langt mer inntresant bilde i ettrbehandlingen her. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Tusen takk Jarle60 Det var et motiv/utsnitt jeg ikke trodde noe på, men håpet på (ikke trent nok)til å se når jeg er ute ). Etter tilbakemeldinger her tolker jeg at motivet kan brukes. Prøver litt bedre behandling på dette bildet. Skaffer meg filtre og reiser ned i bedre lys og prøver på nytt. Mange ganger regner jeg med. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Flotte bilder etter min smak - og trollet ligge på lur ser jeg Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Tusen takk Thorild Måtte en dame til for å se trollet , Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg