Fransgjerde Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Solglimt. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Stemningsfullt, litt mørkt... Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Ett meget bra bilde i utgangspunktet. Synes ikke det er for mørkt som helhet - det at det er mørkt på sidene og i toppen er det som gir bildet stemningen sammen med lyset som stråler ned. Duse og gode fargevalører. Det som ødelegger litt for meg, er at vannet i forgrunnen blir for lyst og "strålende". Tror jeg ville ha prøvd og kjørt ned highlights og eksponering på de lyse feltene i vannet, eller croppet de vekk. edit; så nå akkurat bildet du la ut på foto.no - samme bilde, men annerledes beskjært. Der er de lyse flatene i vannet mye mer helhetelig med bildet pga. åpningen i skydekket på høyre side. De to utgavene gir to vidt forskjellige uttrykk, jeg liker begge to! Endret 19. september 2012 av TBPhoto Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Blir fascinert av lyset her, virkelig flott, litt dramatisk. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Praktfullt bilde. Hvilken scene, hvilket lys.. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Megflott bilde, lysere ville det mistet stemningen. Lenke til kommentar
Fransgjerde Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Takk alle sammen for hyggelige tilbakemeldinger,takk til TBPfoto for komentar og gode råd som jeg vil prøve ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg