Gå til innhold

Intel Turbo Boost og intregrert surround på hovudkort?

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk!

Eg driv å byggjer ein PC til speling hjå Komplett.no.

Eg har eit par spørsmål i høve av byggjinga då eg ikkje er utlærd i datauniverset.

1. I handlekurva har eg ein Intel i5 prosessor, og eg vil gjerne dra nytta av "Intel Turbo Boost"-teknologien slik som laptopen min gjer. Treng ein å ha ITB lista i maskinvarefunksjonane i hovedkortet for å kunne gjere det? Eller kan eg laste ned eit software i etterkant dersom eg går for det billigare hovedkortet der ITB ikkje er lista?

2. Eg eig eit Logitech z-5500 5.1 surround anlegg fra før av, og vil gjerne dra nytte av heile opplevelsen. Det som eg ikkje heilt er sikker på er om hovedkortet må ha noko meir enn ein optisk port. (Eg vil helst gå for integrert lydkort då eg har eit budsjett å gå etter). Eg har lest litt rundt om at ein kanskje treng riktig realtek-codec eller ein spesiell dolby-codec/EAX/DTS-connect. Kanskje det er så enkelt som Plug'N'Play? Eg veit vertfall ikkje, og eg håpar på det siste. Kanskje er dei innebygde drivarane i sjølve anlegget nok?!

Takk for svar og hjelp på førehand

Helsing Håvard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville utvilsomt valgt Asus kortet. Har akkurat bestilt 4x av samme type til jobb.

Det eneste du bør passe på er om kortet ditt kommer fra en gammel "batch". Dvs at den kanskje ikke har bios versionen til å boote fra prosessoren din. Ring Komplett for å høre angående dette før bestilling.

Jeg måtte returnere alle 4 da jeg ikke hadde en eldre 1155 socket å flashe selv med :)

Ringte de og fikk beskjed om at de skulle klargjøre 4x for meg og sende med returlapp for de andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...