fotogigen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Favoritt stedet mitt. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Cuber Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Favoritt stedet mitt : New York Denne plassen var jeg i sommer helt fantastisk! Byen som aldri sover. Time Squere, Chrysler Building, Empier State og frihets gudinnen. Helt utrolig den følelsen av og være der lukten av fretyrstekt pomfrittes i Avenuene. Dette bør oppleves! Her er en link til et bilde. http://nyaee.org/storage/new-york-city.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1301001873447 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Ja, det skjønner jeg godt Geir Magne . Lekker komposisjon med avpassede farger..liker spesielt godt grønnnyansene i dammen på forgrunnen Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Takk for kommentarer :-) mitt favorittsted kan aldri bli i en by... Stillheten i naturen er som bensin for meg... Trenger det for å komme fremmover her i livet :-) men vi er jo alle forskjellige :-) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Flott natur. Likte godt fargene, og speilingen og bunnen i det stille vannet i forkant. Fine skyer også. Men opplever det mørke fjellet til venstre stjeler litt for mye av blikket, det er også litt kromatisk brytning mellom fjellet og himmelen. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 I mine øyne ekstremt vakkert, helt enkelt Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Skjønner godt dette er favoritt stedet ditt. Kjempe bra bilde, personlig litt mye forgrunn.Resten av bildet er jo nydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg