Nilsen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Mannen har gjort selskapet til en av de store SSD-aktørene. OCZ' toppsjef og grunnlegger går på dagen Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Så han hadde en sterk mening om oppkjøpet og styret overstyrte hans mening som de bør og skal gjøre, kanskje? Lenke til kommentar
iljuchi02 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Så han hadde en sterk mening om oppkjøpet og styret overstyrte hans mening som de bør og skal gjøre, kanskje? Garantert, er egentlig litt bekymret for OCZ nå Lenke til kommentar
HTCPetter Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 OCZ lager helt rå SSD'er! Til den første rig'en min nå tok jeg en OCZ Agility 3 120GB. Når jeg skrur på PC'en rekker ikke windows logoen å bevege seg engang før alt er oppe Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 OCZ lager ikke råere SSD'er enn konkurrentene. De har også hatt problemer med mange av produktene sine grunnet Sandforce kontrolleren. Samsung, Crucial og Intel regnes av de fleste som bedre kjøp. @Shruggie m.fl: Han har tydeligvis levert vekst og innovasjon, men ikke særlig med økonomiske resultater. Da er det langt fra sikkert at det er rette mann i neste fase av OCZ, hvor man må konsolidere. OCZ har også en helt utrolig mengde med relativt like produkter med ulikt navn. OCZ har på prisjakt.no 86 produkter av 2,5'' SSD fra 120 - 512 GB SSD-er. Crucial har 9, Samsung 3 og Intel 23. Så mange "varianter" er ikke noe som nødvendigvis er økonomisk lurt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå