Terje Solfugl Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Nese mot nese Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 En veldig fin skildring, som med all tydelighet forteller hvilken hengiven kontakt dere begge har! (Dere bør vel snart komme med i "Ut i Naturen" på NRK1, ikke så vanlig det dere har oppnådd. Kunne vært vel verd for andre å se også!!) PS! Og så har dere finvær også ser jeg..... Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Tusen takk Svein Har flere ganger vært inne på tanken om å ha med Arne Nevra fra NRK, men vet ikke hvor interessant det egentlig er for folk flest . Alle måkene stoler blindt på at de jeg tar med i båten, er vennlige mennesker, og de setter seg derfor også på disse . Med til historien hører også at ingen av de som sitter på meg, gjør sitt fornødne på meg . Endret 19. september 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Dette må jo vere nærmest et måkekyss :-) på grensen til romantikk ...artig. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Fantastisk stilig dette! Absolutt einig med smort1 mhp. "Ut i naturen" potensiale. Imponerande og utruleg artig:) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Norge rundt også, så får enda flere glede av vennene Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Henger meg på de andre, stilig og flott utført jobb. Håper du ikke får fugleinfluensa, men nå var vel den noe overdrevet ;-) Mvh Melvin Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Artig " koselig " bilde Terje Med hilsen Leif Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hehe...det er artig å se relasjonen her Likte best v3. Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hei Nei nå har eg sett det og, haha Eg har sett papegøye på skulder til pirater på sjørøverskip men ser en bruker måke på fritidsbåt Har ikke sett alle bilder her på Akam men det skal noe til for å slå dette ! V3 er favoritten min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg