Gå til innhold

Sniktitt: HTC 8X

Anbefalte innlegg

Griselekre telefoner, utseendemessig det aller mest spennende på WP8 fronten, og de star mellom 8X og 920 når ny telefon skal kjøpes inn.

Synd at den mangler trådløs ladning, det er bare det og det Nokia har å by på når det kommer til software som gjør at jeg fortsatt vurderer 920 over denne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

16GB og ingen micro-sd? Et kamera som ganske sikkert er dårligere enn Nokia PureView? Og ellers nesten helt lik (software+hardware+design)? Skjønner ikke hvorfor noen ville valgt denne fremfor Lumia 920...

Selv venter jeg på neste lumia, med skikkelig PureView + micro-sd, eller Galaxy S4/LG optimus G/Galaxy Nexus 2(?).. Eller den kule kinesiske med full hd på 5'', den så ganske kul ut ;-)

Lumia 920 har heller ingen micro-sd, 8X har også ett svert godt kamera, og er tynnere og lettere enn 920. Eneste grunnen til å fortsatt velge 920 for meg er trådløs lading.
Lenke til kommentar

16GB og ingen micro-sd? Et kamera som ganske sikkert er dårligere enn Nokia PureView? Og ellers nesten helt lik (software+hardware+design)? Skjønner ikke hvorfor noen ville valgt denne fremfor Lumia 920...

Selv venter jeg på neste lumia, med skikkelig PureView + micro-sd, eller Galaxy S4/LG optimus G/Galaxy Nexus 2(?).. Eller den kule kinesiske med full hd på 5'', den så ganske kul ut ;-)

Lumia 920 har heller ingen micro-sd, 8X har også ett svert godt kamera, og er tynnere og lettere enn 920. Eneste grunnen til å fortsatt velge 920 for meg er trådløs lading.

Lumia 920 har ikke micro-SD men har i det minste dobbel lagringsplass i forhold til X8....

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Opprett ny...