mobilen.no Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Vi har klådd på telefonen HTC mener er den råeste Windows 8-mobilen til nå. Sniktitt: HTC 8X Lenke til kommentar
Retrogamesfan97 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Skrivefeil: Vårt måte med HTC One X ble kort men heftig, og vi gleder oss til å se den igjen. Htc one x? Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Skrivefeil: Vårt måte med HTC One X ble kort men heftig, og vi gleder oss til å se den igjen. Htc one x? måte? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Tviler sterkt på at denne kommer til å utkonkurere Samsung Ativ S eller Nokia Lumia 920. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Tviler sterkt på at denne kommer til å utkonkurere Samsung Ativ S eller Nokia Lumia 920. Blir ihvertfall en konkurrent til Lumia 920 siden den har en skjerm som er hakket vassere ifølge denne sniktitten... For min del så kommer jeg til å se an hvordan batteri og kamera er på 920 og aktiv S i forhold til denne. Lenke til kommentar
Retrogamesfan97 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 1 skrive feil her vårt møte med Htc one x ble kort men heftig, og vi gleder oss til og se den igjen. Dette er ikke Htc one x! 1 Lenke til kommentar
crappkid Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 gleder meg vilt det blir enten denne mobilen eller nokia lumia 920.. banker jo skiten ut av iPhonen og S3 begge to. 1 Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Denne er jo prikk lik nokia lumia-serien, og (ikke overaskende) lik One X. Designen i W8-telefonene ser ut til å "standarisere seg" etter noe "microsoft-krav" eller noe sånt, eller så kan jeg ikke skjønne hvordan det ikke er søksmål ute å går snart!... Eller kanskje de klarer å holde seg for gode til det - bedre en apple og samsung i alle fall? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Noen mulighet for større bilder? Lenke til kommentar
showdevice Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Denne er jo prikk lik nokia lumia-serien, og (ikke overaskende) lik One X. Designen i W8-telefonene ser ut til å "standarisere seg" etter noe "microsoft-krav" eller noe sånt, eller så kan jeg ikke skjønne hvordan det ikke er søksmål ute å går snart!... Eller kanskje de klarer å holde seg for gode til det - bedre en apple og samsung i alle fall? Og endelig ser det ut til at alle W8 har satt krav om at usb'en skal være i bunnen og midt på telefonen. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 16 GB og uten microSD-kort? Er jo nesten så begrenset som iPhone jo! 1 Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 iron_maiden123 og Robert: Fikset, fikset og fikset. Takk for tips Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Takk, fjarle. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Endelig noen som har skjønt det 4 - 4.3" + høy oppløsning er fantastisk Edit: Følger Beats hodetelefoner med på kjøpet? Endret 19. september 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Endelig noen som har skjønt det 4 - 4.3" + høy oppløsning er fantastisk Men for høy oppløsning på for liten skjerm igjen er jo på trynet. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Endelig noen som har skjønt det 4 - 4.3" + høy oppløsning er fantastisk Men for høy oppløsning på for liten skjerm igjen er jo på trynet. Jeg er ikke mutert så trenger ikke 5,3". 2 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Endelig noen som har skjønt det 4 - 4.3" + høy oppløsning er fantastisk Men for høy oppløsning på for liten skjerm igjen er jo på trynet. Jeg er ikke mutert så trenger ikke 5,3". Det er en annen sak på hva du trenger, men opplevelsen blir uansett hvordan du vrir og vender på det ekstremt mye bedre på en skjerm på 5.3 tommer over en skjerm på 3.5 eller 4 tommer. Og ikke minst så blir jo alt mye lettere å håndtere på en smarttelefon m.t.p multi-touch. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Endelig noen som har skjønt det 4 - 4.3" + høy oppløsning er fantastisk Men for høy oppløsning på for liten skjerm igjen er jo på trynet. Jeg er ikke mutert så trenger ikke 5,3". Det er en annen sak på hva du trenger, men opplevelsen blir uansett hvordan du vrir og vender på det ekstremt mye bedre på en skjerm på 5.3 tommer over en skjerm på 3.5 eller 4 tommer. Og ikke minst så blir jo alt mye lettere å håndtere på en smarttelefon m.t.p multi-touch. Njaa. Er jo ikke bedre om man må bruke to hender for å sende en sms. Video er nok ganske mye bedre på stor skjerm, men daglidagse oppgaver funker fett både på 4" og 5,3". Trenger ikke minibuss for å kjøre til butikken, holder med noe mindre. Endret 19. september 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
Newton Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 16 GB og uten microSD-kort? Er jo nesten så begrenset som iPhone jo! Ja, det er som på min 5 år gamle iPhone, som ikke en gang hadde App Store da jeg kjøpte den...men jeg ser for meg at man fyller opp 16 GB litt fortere på en HTC-telefon der du kan spille av HD-filmer, og som her et moderne mobilkamera med 1080p videoopptak og 8 Mpix stillbilder...hva tror du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg