Gouldfan Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hei, melder fra om store feil på Laptopen min. Jeg ser skrift under mine innlegg og nedover i menyen speilvendt og feil. Ser veldig rart ut. Skriften går over reklame og annet. Jeg logget inn på jobben for å sjekke status på meldinger. Da var alt korrekt. Altså hva kan jeg gjøre for å rette opp dette problemet? Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Kanskje lurt å skrive hvilken nettleser du bruker? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Kanskje lurt å skrive hvilken nettleser du bruker? Tror det er siste versjon av Internet Explorer.. Lenke til kommentar
DCG Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Skjer det kun i IE og kun på din maskin? Da er det mer sannsynlig at noe er feil hos deg Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Det er ett stort sikkerhetshull i den. Kan være det som er saken. http://e24.no/it/tys...plorer/20276353 Endret 19. september 2012 av Scorpion88 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Prøv å slett cachen i IE, eller helst bytt til en fungerende browser, IEer og blir en sikkerhetstrussel for pc'n din... Er din pc som lager feilen, ikke forumet. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Prøv å slett cachen i IE, eller helst bytt til en fungerende browser, IEer og blir en sikkerhetstrussel for pc'n din... Er din pc som lager feilen, ikke forumet. Hvordan sletter jeg Cachen? Det er kun Diskusjon.no jeg ser at jeg har problemer med. Slettet cache. Bugsen på overskriftene til Diskusjon.no er der fortsatt etter å ha restartet Internet. Endret 19. september 2012 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Les her: http://www.wikihow.com/Clear-Your-Browser's-Cache Der står det hvordan man gjør det på alle Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Les her: http://www.wikihow.com/Clear-Your-Browser's-Cache Der står det hvordan man gjør det på alle Hmmm slettet både brukerhistorie/cache og en runde med CCleaner. Fortsatt speilvendt overskrift på Diskusjon.no Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Last ned en annen browser, f.eks Mozilla elle Chrome. Scan pc'n for virus også, IE er spesiellt sårbart for virus for tiden. Vil på det sterkeste anbefale at du bytter. Men, prøv å trykk ctrl + F5 der du har problemer. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Last ned en annen browser, f.eks Mozilla elle Chrome. Scan pc'n for virus også, IE er spesiellt sårbart for virus for tiden. Vil på det sterkeste anbefale at du bytter. Men, prøv å trykk ctrl + F5 der du har problemer. Skiftet til Mozilla og alle bugs forsvant. Tror du jeg har virus også??? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Om du har brukt IE en stund er det en mulighet ja, det har blitt funnet en stor sårbarhet der i det siste, som antagelig blir utnyttet for alt det er verdt. Så, kan være at du har det, umulig å si. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Anbefaler deg å permament bytte til en bedre nettleser som Chrome, Firefox eller norske Opera! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Anbefaler deg å permament bytte til en bedre nettleser som Chrome, Firefox eller norske Opera! Hva er det som gjør de andre bedre? De er jo vanskeligere å bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå