paithlezz Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Heisann Driver å bygger en skikkelig kraftig gaming pc i mini-itx format. Hvilket hovedkort burde jeg gå for? Må kunne overklokkes med (i5-2500k). Er det noe jeg går glipp av ved mini-itx kontra m-atx/atx unntatt mulighet for sli eller mindre sata kontakter? Kom med forslag! Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 ASUS P8Z77-I DELUXE er det beste. Asrock sitt er litt billigere men med dårligere plassering av cpu socket. Evga kommer også snart med ett nytt kort. 1 Lenke til kommentar
Sinusn Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Her har hardcop ein fin test av asus kort eller rettere sakt ASUS P8Z77-I DELUXE http://www.hardocp.c...erboard_review/ Endret 19. september 2012 av Sinusn 1 Lenke til kommentar
handir Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Har selv ASUS-kortet med en NH-D14 på Ikke forsket så mye på overklokkingen, men kjører en 2500k på 4,7ghz. Vdroop omtrent fraværende i forhold til når CPUen sto på et billig gigabyte ATX-kort Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Hva med zotac eller MSI sitt? Men heller litt mot asus sitt. Hva har det praktisk å si at asrock sitt har dårlig plassering av cpu socket? ASUS P8Z77-I Deluxe ZOTAC Z77ITX-A-E MSI Z77IA-E53 Asrock z77 itx Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hva med zotac eller MSI sitt? Men heller litt mot asus sitt. Hva har det praktisk å si at asrock sitt har dårlig plassering av cpu socket? ASUS P8Z77-I Deluxe ZOTAC Z77ITX-A-E MSI Z77IA-E53 Asrock z77 itx Msi og Zotac har dårligere strømforsyning og bios = mindre oc. Cpu socket plasseringen på Asrock gjør at du har dårligere plass til store luftkjølere. Funker greit med Asetek/Corsair vannkjølere. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Blir vel asus da. Har en be quiet dark rock pro i pcen min nå som er ekstremt bra til bare 300 kr. Den er svær da, men finnes det noe som kjøler like bra som passer bra i SG08 kabinettet? Trenger noe som kjøler bra og er veldig stillegående. Denne holder min i5-2500k @4,5ghz på maks 55 grader under gaming. Trenger ikke noe bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå