Gå til innhold

MPX timesalg

Anbefalte innlegg

Ny runde i kveld. :)

18:00 - 19:00 Lyd og bilde

24DKV.jpg

19:00 - 20:00 Datautstyr

i6DtD.jpg

20:00 - 21:00 Foto, mobil og GPS

ZDQCn.jpg

21:00 - 22:00 PC og konsoll

KSpn6.jpg

22:00 - 23:00 Hjem og fritid

jjy1M.jpg

23:00 - 24:00 Siste sjanse

q9QpT.jpg

Endret av nortridge
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logitech Illuminated Tastatur til 159kr er/var et knalltilbud, koster jo egentlig 600kr, har dette selv og liker det utrolig godt.

Mye bra tilbud på Recievere også, har lagt litt i handlekurven, og vurderer en Onkyo Reciever satt ned fra 5990 til 3490..

:)

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Ah - så må jeg sitte oppe i 10 minutter til for å få med meg siste sjansen... :o

Synes egentlig det var en del gode tilbud, men helt feil dag å legge dette timesalget på for min del. Har de ikke CL-programmet hos MPX? Er det et slags motsvar på Kompletts "oss fotballfans i mellom?"

Lenke til kommentar

Meh. Er ikke i modus i dag.

Synes egentlig det var mange gode tilbud, men jeg impulskjøper ikke en ny reciever eller en TV til 10-15k. Slike ting må fordøyes og funderes på i minst et par dager.

Jeg forbinder timesalg med hardware-spree hvor man kjøper alt mulig man kanskje kan få bruk for. Husker ikke om det var komplett eller Netshop som kjørte et bonanza med billige skjermkort, disker og vifter. Gud vet at mange endte opp med mye dem egentlig ikke hadde bruk for den dagen.

Lenke til kommentar

@vidarkri: Da får du klage til eieren av mpx, nemlig komplett :p

Syns nå tilbudene var fullt på høyde med siste timesalget på komplett. Forsterkerne var jævlig fristende men enig med sovehest i at det kanskje er lurt å tenke seg litt lengre om før man svir 13-17k på forsterker eller tv enn 1 time.

Lenke til kommentar

Jeg forbinder timesalg med hardware-spree hvor man kjøper alt mulig man kanskje kan få bruk for. Husker ikke om det var komplett eller Netshop som kjørte et bonanza med billige skjermkort, disker og vifter. Gud vet at mange endte opp med mye dem egentlig ikke hadde bruk for den dagen.

Husker netshop hadde veldig gode tilbud på skjermkort i alle fall.

Hadde jo GeForce 9800 GX2 til halv pris som jeg tenkte å kjøpe, men ble for sen.

Dagene etter dukket "tilfeldigvis" de samme kortene rundt om på diverse bruktmarkeder til blodpris :hrm:

edit: skriveleif

Endret av Bjornivar
Lenke til kommentar

kjøpte 2 ssd hardisker der i går. men ser ut som det tar en god stund før jeg får dem. vaneligviss har jeg det dagen etter via tollpost. men nå er det gått over et døgn og varene er ikke plukket engang. står at det er 100+ på lager.

prøvde å komme igjennom på både kundeservice og kjøpshjelp på telefon i dag men ga opp etter en halvtime på hver med dryg musikk.

Lenke til kommentar

@vidarkri: Da får du klage til eieren av mpx, nemlig komplett :p

Syns nå tilbudene var fullt på høyde med siste timesalget på komplett. Forsterkerne var jævlig fristende men enig med sovehest i at det kanskje er lurt å tenke seg litt lengre om før man svir 13-17k på forsterker eller tv enn 1 time.

Tilbudene var greie de men det var veldig få av de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...