_+mayhem Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Hei! Naboen har kjøpt en brukt pc,ikke noen racer akkurat men grei nok brukes mest til surfing alikevel p233mhz 196mb ram Compaq v50 skjerm Asus gf2 mx 200 *pci* win98se problemet er at etter at jeg har innstallert skjermkortdriver fra asus og etter reboot detekterer den også standard pci grafikk kort som resulterer til utropstegn ved dette (standard pci grafikk )i devicemanager.osgså standard skjerm blir innstallert.da er det dobbelt av både skjerm og skjermkort i device manager.Har dette noe å si på fks ytelse.En annen ting er rammen .har innstallert cacheman og i enkelte tilfeller har den vært oppe i over 190mb ramforbruk ved spilling,fks Dave mirra bmx er dette normalt? Anders Lenke til kommentar
JOG Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Quote: On 2002-02-11 16:47, _+mayhem skrev:Hei!Naboen har kjøpt en brukt pc,ikke noen racer akkurat men grei nok brukes mest til surfing alikevelp233mhz196mb ramCompaq v50 skjermAsus gf2 mx 200 *pci*win98seproblemet er at etter at jeg har innstallert skjermkortdriver fra asus og etter reboot detekterer den også standard pci grafikk kort som resulterer til utropstegn ved dette (standard pci grafikk )i devicemanager.osgså standard skjerm blir innstallert.da er det dobbelt av både skjerm og skjermkort i device manager.Har dette noe å si på fks ytelse.En annen ting er rammen .har innstallert cacheman og i enkelte tilfeller har den vært oppe i over 190mb ramforbruk ved spilling,fks Dave mirra bmx er dette normalt?Anders Vet ikke om det har noe å si for ytelsen, men her er noen tips. Er det innebyggd skjermkort på HK? Da kan du koble det ut i "devicemanager" (det vises da med en rød X) Jeg hadde også en PC som oppførte seg sånn som din, her gjorde jeg følgene: Avinst. driver for SK. (dette var også ett gf2 mx kort) Startet på nytt men valgte "avbryt" når jeg ble spurt om å inst. driver for nytt skjermkort. Deretter gikk jeg inn i "devicemanager" og da stod det kun "standard grafikk kort" gikk inn på den og valgte "oppdater driver" og etter omstart stod det bare gf2 kortet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå