Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

forvirret

ps3 spiller

Anbefalte innlegg

hei, jeg snakket med kjeresten til kompisen min, å vi hadde at avtale om at når det var slutt mellom dem skulle jeg få slikke henne, men det er flaut å spørre synes jeg, siden vi snakket om det på msn, å når jeg sankker med henne å hinter til avtalen virker det som om hun ikke vil huske det:P noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, jeg snakket med kjeresten til kompisen min, å vi hadde at avtale om at når det var slutt mellom dem skulle jeg få slikke henne, men det er flaut å spørre synes jeg, siden vi snakket om det på msn, å når jeg sankker med henne å hinter til avtalen virker det som om hun ikke vil huske det:P noen tips?

slutt å spille ps3 og få deg et seriøst forhold med ei jente.. så slipper du gjøre avtaler som er helt bak mål
Lenke til kommentar

Sånn rent bortsett fra at både grammatikk og innholdet i første post ga meg fysisk vondt i hjernen, noe som forsåvidt ikke er mulig siden selve hjernen ikke innehar nerver istand til å oppfatte smerte, så vil jeg bare si:

Hør på det alle her har sagt, og legg det fra deg. Det blir for dumt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du burde være flau over avtalen.

Avtalen var enten kødd(på din bekostning), eller flørting/testing. Og du feilet.

Now move on...

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...