moonlightlove Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg har en presentasjon i naturfag, og jeg trenger HJELP. Spørsmål er << hvilke atferds forskjeller har slange når de spiste en lite giftig eller mer giftig forsk>> Prøvde å finne stoff på Google medn fant ikke noe. HJELP :/ Tusen takk Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Jeg har aldri sett en slange spise en giftig frosk, men jeg har sett en slange (thailandsk hoppeslange) bli bitt av en annen giftig slange. Det som skjedde var at slangen ble meget agressiv og stresset, og begynte miste hammen og fargene. Dessverre var det en konge-kobra som bet slangen så den døde etter ca. 5-6 minutter. Vet ikke om dette hjelper i forhold til ditt spørsmål, men det er ihvertfall noe Edit: Når jeg tenker på det er det usannsynlig at en slange ville spist en giftig frosk, da disse enten har varselfarger (pilegiftfrosk feks.) eller har et giftig sekret på kroppen som gjør at slangen blir spyttet ut med en gang. Endret 19. september 2012 av Corey 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå