Gå til innhold

Anbefalte innlegg

NGT tilbyr dette:

NextGenTel tilbyr nå alle privatkunder Norman Virus Control for bare 149,- kr per år!

Tidligere versjoner av Norman har mottatt en rekke internasjonale priser for virusdeteksjon. Den nye generasjonen er enda bedre. I tillegg til et mer attraktivt og enklere grafisk brukergrensesnitt, sørger Norman for funksjonalitet og fleksibilitet som fremhever deres posisjon som et "state-of-the-art"-produkt i kampen mot virusangrep.

Den nye versjonen inneholder forbedringer som forsterker argumentene for å la Norman være verktøyet som sikrer deg et virusfritt miljø:

- Forenklet installasjon

- Enkle administrasjonsverktøy

- Internettoppdatering

Abonnementet gjelder for 1 år om gangen. Virusbeskyttelsen vil oppdatere seg automatisk gjennom hele abonnementsperioden. Oppdateringene lastes ned fra Normans webtjener.

Er dette noe å satse på? Eller blir det bare gnål og mas om alt mulig? Jeg for min del åpner aldri tvilsomme vedlegg, men man kan jo aldri være helt sikker. Prisen er jo lav da, men er det lurt å installere allikevel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nåja, har jo hatt datamaskin siden 1994 og internett siden 1998 uten å ha hatt et eneste virus (som jeg vet om da). Dette har kanskje en sammenheng med at jeg aldri har brukt Outlook.

Men for å stille spørsmålet på en annen måte:

Er det lurt å slå til på tilbudet, eller er det smartere å hoste opp noen ekstra kroner og kjøpe Norton? Denne skal jo være bedre.

Lenke til kommentar
Nåja, har jo hatt datamaskin siden 1994 og internett siden 1998 uten å ha hatt et eneste virus (som jeg vet om da). Dette har kanskje en sammenheng med at jeg aldri har brukt Outlook.

Men for å stille spørsmålet på en annen måte:

Er det lurt å slå til på tilbudet, eller er det smartere å hoste opp noen ekstra kroner og kjøpe Norton? Denne skal jo være bedre.

Programmet er meget bra , det har de samme funksjonene som

Norton og de sammarbieder med Symantech om virus advarsler og slikt .

Jeg anbefaller heller Norman enn Norton fordi det krever mindre

resurser fra pc'n og er veldig lett og bruke .

Løp og kjøp .

Lenke til kommentar

Jeg bruker Norman, og er fornøyd.

En av grunnene til at jeg valgte Norman i sin tid, er at Norton "hang" Office og maskin når jeg kjørte Office applikasjoner med VBA kode. Problemene oppstod i Win98/Me med Office 2000 (uavhengig av SP), og det var "Spool" som ble satt ut - dvs utskrift.

Vet ikke om dette er noe problem i XP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...