heie Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hei. Jeg studerer og er derfor på en del forelesninger. Jeg har Windows 7, og har hørt og lest at man med hjelp av OneNote kan legge inn lysbildene fra PowerPoint. Det står f.eks. dette: Ta notater på støtteark for forelesningslysbilder. Men forstår ikke hvordan jeg skal få åpnet PowePoint i OneNote og da muligens dra bildene over? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Kine@Microsoft Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hei, jeg jobber i Microsoft Norge og kommer over spørsmålet ditt. Dette kan gjøres på følgende måter: 1. Inne i PowerPoint velger du Fil - Print - velg notatark - Print to OneNote. 2. Inne i OneNote velger du Insert - File Printout - velg fil. Lysbildene blir da importert i OneNote. 3. Høyreklikk og kopier PowerPoint sidene du vil ha over i OneNote, og lim inn i OneNote. 4. Eventuelt kan du bruke verktøyet "snipping tool/ utklippsverktøy" i Windows, til å ta et utklipp av PowerPoint siden du vil ha i OneNote. Og lime dette inn. Print Velg Print- velger inne powerpoint fil-print-velg notatark-print to onenote så får han samme greia men med mindre lysbiøder og et felt å notere på.inne powerpoint fil-print-velg notatark-print to onenote så får han samme greia men med mindre lysbiøder og et felt å notere på.1. 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå