AnonymDiskusjon Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Sakens kjerne er at jeg har glemt noe hos en bekjent av meg for et par måneder siden. Hva "noe" er er egentlig irrelevant. Avtalte å møte han for å få tilbake tingen for et par dager siden, da han uansett skulle forbi. Dette er noe han skal regelmessig fremover. Distré som jeg er, glemte jeg hele avtalen. Dog tror jeg ikke han opplevde det som nevneverdig problematisk, da han uansett skulle denne veien. Jeg har nå forsøkt å avtale en ny overrekkelse, med lovnad om min tilstedeværelse. Imidlertid har han nå bestemt seg for å nekte å medbringe denne "tingen" på reisen han uansett skal gjøre regelmessig, og tvinger meg til å komme ut til han for å motta den. Selv tenker jeg at dette er i overkant douchy av han, og jeg antar med stor sikkerhet at jeg selv ville tatt med tingen flere ganger. Hva tenker dere? Anonym poster: bd21cfbee88e0d3cd6dd377cecc063ed Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Øh.. Ja, det er nok litt "douchy" gjort ja.. Overreagering fra hans side spør du meg. Men hvis det ikke er en så alt for lang reise så hadde jeg nok tatt meg tid til å hente den selv etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Er det så forbanna vanskelig? Det er jo bare å gå å hente gjenstanden. Problem løst Lenke til kommentar
nachiti Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Du mener ta buss i en og en halv time tur retur? *trådstarter Endret 19. september 2012 av nachiti Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hva sier han til hvorfor han ikke kan ta den med en gang til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå