Potetåker123 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) HeiJeg er ikke helt sikker på hva det er som foregår, men min kjære laptop sine USB-porter nekter å reagere.Kjøpte meg en ny mus i dag fordi jeg trodde den gamle døde ut. Men så viser det seg at den nye ikke gir fra seg noe liv heller, og da må det jo være USB portene som streiker? Det som skjer når jeg plugger i den nye musen er at det lyser bittelitt rødt under (lasermus, da er den på/installert/etc i to sec) også skrur den seg av.Jeg får litt forskjellige resultater. HUB-en min med fire alternative USB-porter lyser, men om jeg plugger noe i den dør det røde lyset som viser at den har kontakt med pcen helt ut.Så det jeg lurer på, hva i flyndrefaen er det som har skjedd her? Er jo totalt umulig å bruke paden til pcen, og alle tingene jeg har på den eksterne hardisken min bl.a. får jeg jo ikke åpnet.Hjelp tas imot med et smil! Jeg er ikke helt håpløs bak skjermen, men sier i fra om eventuelle instrukser blir for vanskelig Takk på forhånd! Endret 15. desember 2018 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Kan virke som USB portene dine får for lite strøm. Har hub'en din ekstern strømkilde? Ellers kan det være noe galt med portene dine, noe som virker mest sansynlig. Endret 19. september 2012 av xClaymanx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå