oyvinbso Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hei Jeg er på jakt etter en avløser etter min iphone 3gs som synger på siste verset. Jeg gidder ikke betale for en iphone som sist, så har begynt å se litt på androiddelen av markedet. Det ser ut som en kan få en god del for 1 kr sammen med 200-kronersabonnementene til djuice/tele2/netcom. Havner da på rundt 2400 til sammen uten abonnementet. For øyeblikket ligger HTC One S, Xperia S og Huawei P1 til denne prisen. I tillegg til prisforskjellen synes jeg 4,7-tommerne blir i største laget (mobilen må jo ned i lomma). Slik det ser ut nå har One S best byggekvalitet og ser best ut, mens Xperia S har derimot mer teknologiske løsninger, men er muligens treigere(?). Ser man noe særlig forskjell på Xperia S sin 720p og One S? Noen som bruker NFC aktivt? Er det noen andre telefoner jeg heller burde vurdere? LG 4X HD ligger på 400 mer, men tror denne blir for stor. Når det gjelder bruk går mobilen mest til musikk (Spotify) og surfing, i tillegg til e-post. Er for øyeblikket veldig lei av treigheten til mobilen jeg har nå så om det er store forskjeller der er det greit å vite. Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå