RottePostei Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Internet explorer min skrangler som bare det. På mange sider gidder den ikke laste ned alle bildene, slik at deler av menyer o.l blir stående som fine små x'er. Dette skjer bare på noen sider, og bildene er ofte små. Noen som har opplevd noe liknende? Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hei Hvis det er små røde kryss øverst til venstre i en hvit ramme du mener så er det ett eller annet feil med Java WM. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Nei. Det kan være hvor som helst på siden. http://personell.mine.nu/temp/feil.gif (tilgi sensur av tekst) Og hvis jeg trykker refresh et par ganger kommer det bildet som mangler frem, mens det andre (A'en) forsvinner.... Fatter ingenting.... Funker helt fint på andre pc'er i samme browser. Dessuten skjer det på andre sider også av og til. Browseren er f.eks. ikke spesielt glad i phpMyAdmin sine ikoner i venstre meny. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 For en stund siden hadde jeg også problemer med at all grafikk ikke ble lastet, hjalp faktisk med en Windows update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå