Lami Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Sony kom idag med spennende nyheter! De vil nå komme med en ny versjon av Playstation 3. Det nye PS3-systemet, som blir tilgjengelig fra 28. september i år, kommer med en lagringskapasitet på 500 GB(!). Litt senere kommer det også en rimeligere versjon med en lagringskapasitet på 12 GB (kan kobles til ekstra disk eller oppgraderes til 250GB). Så en PS3 for de som er ute etter øyeblikkelig tilgang til minneverdige og morsomme kvelder sammen med familien, eller ønsker å fylle opp systemet med massevis av fantastisk underholdning. Denne nye PS3'en vil være ca 25% lettere og 20% mindre enn nåværende PS3 (Slim). 12GB PS3 vil være tilgjengelig den 28. september for $269.99 (ca 1 543NOK). 500GB versjonen vil være tilgjengelig i et begrenset bundle 28. steptember. US pris er $390 (ca 2 230NOK). (merk at det sannsynligvis blir høyere priser her i Norge) Så hva tror dere? Skal du ha den nye PS3'en? Designet på den veldig sexy ut! Ser ut som at de har gjort en god jobb. Endret 19. september 2012 av Lami Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Skal ikke ha en ny PS3, nei. I bunn og grunn så er det samme maskin, og jeg synes de burde prioritere neste generasjon konsoller istedenfor å pumpe ut nye som egentlig kun har større harddisker. 2 Lenke til kommentar
itr Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Det er jo bare forandring på designen og større harddisk. Lenke til kommentar
Con Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Pleier folk bære rundt på sin konsoll siden det er så viktig for mange at den er liten og lett? Jeg for min del liker helst at ting er i passe størrelse til å passe inn i hyllene der alt annet tv/stereo utstyr står Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 500GB!!! OMG!!! 11500GB til og den har det samme som PCn min Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Ser meget bra ut den nye ps3n endelig et design det går kansje an å leve med. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Rart at de velger å øke prisen. Hadde de senket den med en 500 slik jeg hadde trodd, så tror jeg at jeg hadde gått for denne, men nå blir det å vente på prisfall. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hva skal man egentlig med 500gb på en PS3? Filmer, musikk og bilder streamer man jo bare fra en pc enten via vanlig windows fildeling eller PS3 media server som finnes til Windows, OSX og Linux. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Har i dag forrige generasjon ps3 slim i stua. Guttungen bruker denne mest, dog har han egen tv på rommet hvor han har spurt om å få konsollen som står i stua. Dette har vi sagt nei til pga, søstera bruker denne av og til samt at vi bruker den som dvd/ bd spiller. Vurderer innkjøp av en ekstra ps3, jeg antar han neppe trenger noe mer enn 12GB uansett. Er det noen argumenter for å kjøpe forrige generasjon, ser at cdon har den nye til 1300,- kr. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) man har save filer og det duger nokk 12gb til, men i dag så trenger 99% av spill en update eller installering av spill data. som nyeste far cry3 hvor det er en 6.5gb install på, så 12gb er bare tull å kjøpe i grunn. gå for den eldre utgaven med minimum 160gb, det er mere fornuftig.. og prismessig skal den ikke ligge så langt fra den nye til 1300kr heller... Endret 30. november 2012 av 64Zombie Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 jeg gikk ifra den eldste 60gb-en til denne på 500gb. Det er deilig at i de stille spill-scenene så hører jeg ikke "ssssssshhhhhhhhhhhhhhhshshshshshshshshshshhshs......" ifra ps3-vifta Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 man har save filer og det duger nokk 12gb til, men i dag så trenger 99% av spill en update eller installering av spill data. som nyeste far cry3 hvor det er en 6.5gb install på, så 12gb er bare tull å kjøpe i grunn. gå for den eldre utgaven med minimum 160gb, det er mere fornuftig.. og prismessig skal den ikke ligge så langt fra den nye til 1300kr heller... Enig den. Skjønner ikke detta forbanna tullet fra Sony med og gi ut den 12 gb versjonen.. Kunne l det minste ha gått tilbake til 40 gb slik at folk fikk plass til div dlc på den jævla harddisken. 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Enig den. Skjønner ikke detta forbanna tullet fra Sony med og gi ut den 12 gb versjonen.. Kunne l det minste ha gått tilbake til 40 gb slik at folk fikk plass til div dlc på den jævla harddisken. helt enig. Eneste fordelen med den er at det er 12 gb med flash minne. Hvis du lagrer ett spill på den så går det raskere, men du har jo ikke plass til noe annet da. De fleste spiller jo ifra blueray, og da har ikke intern lagringshastighet så mye å si Lenke til kommentar
TheOnlyArf Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Ser meget bra ut den nye ps3n endelig et design det går kansje an å leve med. Hva var galt med det forrige designet? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Synes ikke den forrige versjonen av PS3 var noe fin i det hele tatt. Stygg som faen, matt og rar. Derimot, den første versjonen av design var lekker. Siste versjonen av PS3 synes jeg designet er OK, men litt gammeldags løsninger som f.eks måten man stapper i en DVD på.. :nei2: Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Synes ikke den forrige versjonen av PS3 var noe fin i det hele tatt. Stygg som faen, matt og rar. Derimot, den første versjonen av design var lekker. Siste versjonen av PS3 synes jeg designet er OK, men litt gammeldags løsninger som f.eks måten man stapper i en DVD på.. :nei2: hvis vi ser bort ifra viftestøy så vill jeg si at den første ps3 var den desidert peneste. Da den kom vill jeg si at den knuste alle andre spillarkivet på design. De andre playstationene, xboxene og nintendoene var jo bare noen kjedelig bokser, mens ps3 fikk en sånn dritpen pian-lakk hvor det ikke så ut som om utviklerne hadde bare puttet maskinvare i en boks, men hvor de faktisk hadde tenkt på designet også. Hvordan klarte jeg å skrive så mye om det? o.O Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) helt enig. Eneste fordelen med den er at det er 12 gb med flash minne. Hvis du lagrer ett spill på den så går det raskere, men du har jo ikke plass til noe annet da. De fleste spiller jo ifra blueray, og da har ikke intern lagringshastighet så mye å si Njaaaa. Jeg har en 256GB OCZ Vertex3 i min PS3 og hastigheten er omtrent lik som med HDD. Uansett hjelper det lite at spill laster raskere når det ikke er plass til spill på den. 12GB, så blir noe reservert til systemet, oppdateringer, spillinnhold som må installeres... Jeg kjøpte 40GB PS3 og den gikk full omtrent med en gang. Edit: Men harddisken i slim-slim-PS3en kan byttes ut akkurat som i de forrige, så det er ikke krise. Er standard 2,5"-disk. Endret 1. desember 2012 av sedsberg Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Vertex 3 i en ps3 faktisk har du prøvd å spille et spill som du lasta ned fra psn? Hvis det ikke blir noe raskere loading da så skjønner jeg ikke hva Sony tenker med når de selger en med 12 gb Flash minne. Mulige s for de som skal kjøpe ps3 bare for å spille ett spill Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Jeg testa så vidt lastetidene på ett eller ett annet. Men det var ikke så wow at jeg gadd ikke notere meg hva det var eller hvor mye det hjalp. Men jeg liker placebo-effekten det gir. Lenke til kommentar
TheOnlyArf Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Synes ikke den forrige versjonen av PS3 var noe fin i det hele tatt. Stygg som faen, matt og rar. Derimot, den første versjonen av design var lekker. Siste versjonen av PS3 synes jeg designet er OK, men litt gammeldags løsninger som f.eks måten man stapper i en DVD på.. :nei2: Gammeldags? At du må åpne et disk-tray mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå