bleidd Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Ga nettopp opp min Gravis Gamepad Pro siden den fikk stadig mindre støtte for nye spill. Kjøpte nettopp en PSX-USB konverter (slik) fra Play, og har en standard PS2-kontroller (SHPC-10010). Funker fett til det meste, men ikke FIFA 2003. Når jeg fyrer opp spillet, begynner pad'en bare å riste skikkelig (rumble, og dette varer til spillet er avsluttet), og jeg får ikke stilt inn noen knapper under Settings der. Spillet finner pad'en med riktig navn, men det er som om ingen knapper virker, det bare venter videre på at jeg skal trykke selv om jeg trykker. Noen som har peiling kanskje..? EDIT: Finnes det andre program som kan gjøre DirectX-kommandoer fra en gamepad om til tastetrykk på tastaturet? Prøvde Gravis' sitt (som funket til min Gamepad Pro) men det støttet bare Gravisprodukter. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Er så uforskammet frekk at jeg våger å bumpe. Har fortsatt dette problemet. Irriterende å betale noen hundre kroner for et spill jeg ikke får spilt. (Ja det er jo min egen skyld som absolutt skal spille med PS2-pad, menmen...) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 feilpostet og bumping = stenging Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg