Gamerbård Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Eg har ein Corsair GS 600 atm og har bestemt meg for å bruke angreretten pga klikkelyda frå vifta, eg får då pengane tilbake og eg vil helst ha noke meir stabilt(var mykje negativit på youtube om Corsair sine PSUa) Noken tips? Trenge ikkje so mykje ytelse akkurat, berre det er litt kvalitet Takk Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Når det gjelder Corsair så kan man egentlig si at alt under AX ikke nødvendigvis trenger å være så bra, skal du kjøpe noe der bør du kjøpe de med 7 års garanti og ikke minst AX serien. Anbefaler at du leser noen tester hos Jonnyguru.com og finner en psu som du kan kjøpe her i Norge. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Corsair AX serien er meget bra, noe av det beste. Silver power er greie budsjettstrømforsyninger (Produsert av seasonic, men er eldre modeller). Ellers er jonnyguru.com et greit utgangspunkt ja. Lenke til kommentar
Gamerbård Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Bestilte http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=600425 i går frå Komplett.no, eg hørte på den forrige min at det blei mindre støy viss eg satt PSUn sånn at viftå sto oppover i kabinette og sugde luft innafrå, men bør eg gjere ditta eller har dinna god nok kvalitet til å ha vifta nedover og suger luft utanfrå? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Det kommer egentlig an på kabinettet. Her har jeg et Corsair Carbide R500 og en Psu som er montert nederst og drar inn lufta fra under kabinettet, det fungerer helt utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå