Don Roar Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hovedkort: Asus Sabertooth Z77 CPU: Inten i5 3750K RAM: 4 x 4gb Corsair Vengeance Grafikkort: 2 x GTX 570 (SLI) Skulle i utgangspunktet ha Cooler Master Hyper 212 Evo CPU Kjøler, men leste at man ikke burde overklokke med den. Vurderte Noctua NH-D14, men den får vel brått ikke plass pga. rambrikkene? Vil ha luft da jeg aldri har prøvd vannkjøling og synes det er litt skummelt Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Kjøp Corsairs ferdige vannkjølingsløsninger. Faktisk ikke noe mer komplisert eller enkelt alt etter hvordan du ser på det å montere H60-100 er å anbefale, spessielt siden du nå får med nye stillegående vifter Lenke til kommentar
Don Roar Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Kremt.. nevnte ikke jeg noe med ikke vannkjøling? Lenke til kommentar
Don Roar Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Kjøp Corsairs ferdige vannkjølingsløsninger. Faktisk ikke noe mer komplisert eller enkelt alt etter hvordan du ser på det å montere H60-100 er å anbefale, spessielt siden du nå får med nye stillegående vifter H100 passer bare så VIDT inn i R4 kabinettet. Så det blir hvertfall ikke aktuellt. H60 må jeg plassere i eksosen på kabinettet.. Det liker jeg ikke.. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Gå for en h70 da. Er jo erlig talt bare en blokk på cpu'en med 2 slanger til en radiator H100 er jo dobbelt så stor som h70. Da kan du montere radiatoren oppe i toppen og fortsatt ha "eksosen" din bakover ( går jeg utifra ) Men ja, du nevnte noe om vannkjøling, men det er det som tar desidert minst plass med tanke på kjøling for pengene Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Noctua NH-D14 passer fint inn i et R4. Det er også kompatibelt med hovedkortet ditt (og høye RAM-brikker), se Noctua sine egne nettsider: http://www.noctua.at/main.php?show=compatibility_gen&products_id=34&lng=en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå