Nilsen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Men de er fortsatt milevis unna Facebook. Google+ er større enn du tror Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Er det mulig å share alt mulig drit på Google + også? Eller er det mindre av "del denne hvis du bryr deg, lik hvis du blir rørt" osv ? Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Er det mulig å share alt mulig drit på Google + også? Eller er det mindre av "del denne hvis du bryr deg, lik hvis du blir rørt" osv ? Vel nå som det ikke er så populært blant oss unge er det ike mye slikt, men når unggruppa først flytter seg så kommer det nok fortløpende :L Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Høres bra ut! Dagen det "share" tullet kom ut så gravde facebook sin egen grav for min del. Ja, det er vel noe de blir tvunget til å ha for å holde på massene Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Fult mulig å dele masse drit på Google+, men du har den fordelen at du kan dela folk inn i grupper. Og deretter velge hvilke gruppe, du vil lese nyhetsoppdateringer fra. (Mener det er mulig på fb, men mye meir knotete) Er så mye kjekkere å dele linker og innhold, når du kan bestemme hvilke grupper som skal se innholdet. Linux nyheter blant alle kjente og venner, hadde ikkje blitt super populært på fb. Men vil absolutt anbefale fleire å prøve g+ Endret 19. september 2012 av Eslu Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 La meg gjette: alle som registrerer ein ny form for Google-konto blir automatisk med i Google+ ? 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) La meg gjette: alle som registrerer ein ny form for Google-konto blir automatisk med i Google+ ? Det tror jeg er 100% korrekt. Men legg merke til at de bruker uttrykket aktive medlemmer. Inaktive er fullstendig uinteressant nettopp av det du tar opp. Personlig liker jeg både G+ og FB, men de har forskjellige "medlemmer". På fjesboka er det venner og kjente, mens det på G+ går mer i interesser for min del. Skulle gjerne sett alle over på G+, men men...e edit: manglet et ord gitt. Endret 20. september 2012 av XmasB 1 Lenke til kommentar
Chiron Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Google+ er gelènialt! Slutta med Feikbok for et år siden, og bruker "bare" msn,Gooogle+,Videokinect,sammen med en sjelden Skype-innlogging. G+ spiser FB til forrett, selv om konseptet er litt forskjellig. Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå