pRemade Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Hei, er en gutt på 21 som har trent aktivt men dabbet av en del ganger. Men nå har motivasjonen vært på topp og jeg har gått ned fra 108 kg til 97 kg på to måneder. I starten valgte jeg og bygge et grunnlag for kardio, da jeg ikke hadde vært så aktiv på en stund. Så jeg startet med og jogge, jogget veldig mye. Jogging gikk da over til intervaller og jogging og nå har jeg kombinert styrke og intervaller. Det jeg lurer på er, jeg begynner og bli utrolig lei av kardio og kjenner det tærer på motivasjonen og ha 3-4 intervaller/jogging i uka kombinert med 2 styrkeøkter. Dette er programmet jeg har fulgt i 3 uker. http://www.trening.no/3986.o2.html Kan jeg danne meg et program bygget på stronglift 5x5 og litt kardio uka? det er så mye svada på nett som tilsier at det er et bra program for fettforbrenning, at det er bare for masse. Har trent det før, og hadde en veldig fremgang uten og legge noe særlig på meg. Endret 19. september 2012 av pRemade Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Du kan jo kjøre SL på mandag, onsdag og fredag med kardio på tirsdag og torsdag. 1 Lenke til kommentar
pRemade Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Du kan jo kjøre SL på mandag, onsdag og fredag med kardio på tirsdag og torsdag. Vurderte egentlig det, men etter og ha lest så ble jeg så forbanna forvirret. Man bygger jo ikke så sinnsykt med masse med SL? har planer om og gå ned i fett% og prøve å bli litt markert ( Om noen år ) Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Du kan bygge mye muskler med SL om du spiser nok, men om målet ditt er muskelbygging ville jeg gått opp i repetisjoner ja. Jeg kjører selv pullups, benkpress, militærpress, knebøy, markløft, cable crunches, dips og bicepscurls i 6-12 reps med 3-5 sett. Øvelsene deler jeg over tre dager. Endret 19. september 2012 av Akse Lenke til kommentar
pRemade Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Kjører allerede 4x5 og 4x8. Så kan jo øke på reps der. Ligger i kcal underskudd for og slanke meg, så det blir jo ikke optimalt med 5x5 med tanke på masse. Vi får se hvordan dette programmet går, er mye mer styrke i hvertfall. Det er jeg glad for! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Kjører allerede 4x5 og 4x8. Så kan jo øke på reps der. Ligger i kcal underskudd for og slanke meg, så det blir jo ikke optimalt med 5x5 med tanke på masse. Vi får se hvordan dette programmet går, er mye mer styrke i hvertfall. Det er jeg glad for! Du kan ikke bygge muskler i kaloriunderskudd uansett. Så da spiller det jo liten rolle hvor mange reps du kjører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå