Jannis-15 Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hei. Skal snart kjøre opp til lappen for bil og ønsker da og kunne trene litt før jeg går i gang. Det jeg er ute etter da er et bilspill/simulering som jeg kan bruke på PC'n. men så var det det å finne et slikt spill/simulator da.. noen som vet om noen? vil som sakt ha det så realistisk som murlig, gjerne med trafikklys, rundkjøringer osv. håper noen kan hjelpe meg med å finne et slikt spill/simulator. Takker for alle svar! Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hva med Free Ride i Mafia da? Kanskje ikke helt realistisk men ihvertfall morsomt Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Street legal er litt toeft! har ikke testa toern enda (redline) Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 God gamle: TEST DRIVE 2. Ingen over og ingen ved siden. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Driver 1 og 2, og alle mighttown madness spillene. Lenke til kommentar
neutron Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hvis du virkelig vil imponere kjørelæreren din, bør du spille burnout2 (oops, ikke pc. sorry).. det er et tysk spill som heter 3d-fahrschule.. http://www.3d-fahrschule.de/uk_index.htm Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Skulle vel tro Midtown Madness skulle kunne brukes til det, ja... Stort sett det eneste det kan brukes til også... Lenke til kommentar
Zig Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Skulle vel tro Midtown Madness skulle kunne brukes til det, ja... Stort sett det eneste det kan brukes til også... Midtown Madness kan DEFINITIVT ikke brukes! Alle idiotene kjører inn i deg bakfra hvis du stopper for rødt lys... MAO AI=ikke-eksisterende Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Som sagt; fin kjøre-i-storby-simulator. Er jo ikke som om det er så mye reell intelligens ute og kjører heller? Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hadde vært sinnsykt fett med en helt ekstremt realistisk kjøre-simulator der du har kjørelærer med stemme og alt. Hvis du gjør noe feil så sier han det til deg osv Hadde vært konge da. Ta sertifikatet hjemme i stua ? Også hvis du krasja så var spillet så realistisk at skader du påførte deg i spillet skjedde også der du satt og spilte ? HaeHAe Kanskje ikke det siste hadde vært så smart, men hadde vært konge med sånt opplegg. Kjedelig hvis det begynner å lagge da, så stryker du :o Kan hende den tyske siden er noe av det jeg snakker om? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Hvis du virkelig vil imponere kjørelæreren din, bør du spille burnout2 (oops, ikke pc. sorry).. det er et tysk spill som heter 3d-fahrschule.. http://www.3d-fahrschule.de/uk_index.htm dette virket intresangt, men hvordan laster jeg ned demoen? eneste linken jeg finner der en en mailadresse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå