EpicNerd Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Ja, hva tror dere det nye MMO'et til Blizzard viser seg å være? Satser på å få noe info på blizzcon 2013 Her har dere en sang om hvor hardt det er å drive en fansite uten noe info at all. Laget av oss fra http://blizzardtitan.no http://www.youtube.com/watch?v=EnPqpXrJFXY Endret 19. september 2012 av Uthaugsing 2 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Ny IP og at de har jobbet med det lenge er vel alt vi vet. Jeg håper de klare å komme med noe revolusjonerende og at man får den feelingen man hadde i Classic/TBC, det ikke blir for casualized og at det ikke ender opp som Diablo 3 gjorde. Siden så fin ut den, community for de som venter på Titan altså? Får sjekke ut mer i morgen. Lenke til kommentar
Laurb Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg er redd denne blir dårlig. Blizzard sa vel selv at de mente titan skulle ha større potensiell brukergruppe enn world of warcraft (casual deluxe?) samtidig som det ikke skulle spise brukerbasen til WoW. Jeg frykter dette kommer til å bli noe ala second life. I beste fall blir det en MMOFPS. Det hadde vært noe. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Titan blir ikke mye å glede seg over. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Etter DIII så kjøper jeg aldri noe som helst på release uansett. Er unektelig litt spennende å se hva de kommer med da ^_^ Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg er redd denne blir dårlig. Blizzard sa vel selv at de mente titan skulle ha større potensiell brukergruppe enn world of warcraft (casual deluxe?) Enda et Donald Duck-MMO altså , trodde de hadde nok med et fra før,,,, 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Blizzard har fått totalt dollar-tegn på hjernen, og kommer aldri til å kunne stole på de igjen.. Endret 25. september 2012 av Sending! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Det har bare gått nedover med Blizzard de siste årene, muligens det skjedde etter det ble Activision Blizzard. Men er spent på Titan, men angrer veldig på at jeg kjøpe Diablo 3 på release, så har lært meg å vente litt og se 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Kjøpte D3 lenge før release, men angrer ikke for det om.. Brukte jo over 100 timer på spillet. Billig underholdning mao. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå