Joachim_F Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Games Workshop-spillet feirer 30 år med elektronisk versjon. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Spilte brettsplittet en gang, vant over en litt dreven fyr, sluttet mens jeg var på topp! Mulig jeg skaffer dette til PC, det var jo gøy! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Brettspillet anbefales absolutt, har prøvd både 2nd og 4th edition av spillet. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Morsomt at denne nyheten dukker opp dagen etter at jeg prøvde Talisman for første gang. Kan alikevel ikke si jeg ble helt frelst, det ble rett og slett litt kjedelig mot slutten av spillet. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Kan det ha vært talisman jeg spilte for veldig mange år siden mon tro? Husker bare at jeg spilte med en figur som hadde mulilgheten for å kaste terningen om igjen. Syntes det var overpowered, uten at jeg egentlig hadde peiling... Endret 19. september 2012 av Wrathmont Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Brettspillet er absolutt og anbefale! Finnes mange expansions ute nå som gjør dette til en utrolig bra opplevelse når en er 4 stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå