Gå til innhold

Piratkopiering?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slutt og prat tull på denne tråden eller så lyser jeg dere i bann/ganner dere alle sammen, og husk jeg er samisk (stormester) shaman :grin::grin::grin:

 

Helt sant altså :razz:

 

:evil: golta bolta , :evil:

:evil: esta pesta , :evil:

:evil: urdu purdu, :evil:

 

:razz: :razz: :razz: ugh ugh ugh :razz: :razz: :razz:

 

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-14 13:48 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-14 10:34, pizzabud skrev:

håper du blir banna forresten, og det har du jaggu fortjent også.


 

Jeg håper du blir banna for resten av livet, siden du hele veien er så sur!

 

Nesten alltid samme hva det gjelder skal du kome med en eller annen dum kommentar.

 

Jeg hater bare folk som klager på alle andre og trur de selv er så ***** flinke, og trur de har rett i alt de sier...

 

(P.S: StarCraft Sucks HARD!!!!!)

 

 

Mvh Nissen

Lenke til kommentar

nissen: jeg er ikke hele tiden sur, jeg tror ikke alltid jeg har rett, klager ikke på alle andre, tror ikke jeg er så ****** flink og starcraft suger ikke fordi du suger idet.

folk som deg skulle ikke lært og skrive, skjønner ikke hvorfor du skriver det her men du har vel ikke så mye annet og gjøre på.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-14 16:59, Nissen skrev:

Jeg håper du blir banna for resten av livet, siden du hele veien er så sur!


Nesten alltid samme hva det gjelder skal du kome med en eller annen dum kommentar.


Jeg hater bare folk som klager på alle andre og trur de selv er så ***** flinke, og trur de har rett i alt de sier...


(P.S: StarCraft Sucks HARD!!!!!)



Mvh Nissen



 

Hvorfor poster du sånt på forumet her, nissen? Personangrep eller flaming er et kjent begrep på forumnews og du gir gang på gang gode eksempler på det...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-14 17:41, pizzabud skrev:

nissen: jeg er ikke hele tiden sur, jeg tror ikke alltid jeg har rett, klager ikke på alle andre, tror ikke jeg er så ****** flink og starcraft suger ikke fordi du suger idet.

folk som deg skulle ikke lært og skrive, skjønner ikke hvorfor du skriver det her men du har vel ikke så mye annet og gjøre på.


 

 

syt syt syt...

 

 

Mvh Nissen

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-16 03:17, mxtreme skrev:

Vil de såkalte moderatorene stå frem og fortelle oss hvor gamle de er? Dere klarer jo knapt å skrive rent så jeg antar dere er tenåringer som prøver å være voksne.


 

Hva om moderatorene står fram, tar ansvar og BANNER folk som snakker usaklig BS her?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Quote:


On 2002-02-14 16:59, Nissen skrev:

Quote:


On 2002-02-14 10:34, pizzabud skrev:

håper du blir banna forresten, og det har du jaggu fortjent også.


 

Jeg håper du blir banna for resten av livet, siden du hele veien er så sur!

 

Nesten alltid samme hva det gjelder skal du kome med en eller annen dum kommentar.

 

Jeg hater bare folk som klager på alle andre og trur de selv er så ***** flinke, og trur de har rett i alt de sier...

 

(P.S: StarCraft Sucks HARD!!!!!)

 

 

Mvh Nissen

 

 

 

 

Heia nissen!!!

Heia nissen!!! weeeee!!!!

 

hmmmm..

Tenk at alt dette ble startet bare pga. et lite spørsmål... morsomt å tenke på... hehe

 

You Go Nissen!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...