Gå til innhold

Piratkopiering?


Anbefalte innlegg

synes dette skal være et piratkopierings fritt forum (hvorfor går dere ikke på mirc og spør om piratkopiering/brenning av CD-er?).

men jeg synes moderatorene er litt for strenge angående dette. jeg mener det var et nokså uskyldig spørsmål han stilte han stakkaren som sitter med en tom cd og noe han ikke får tatt backup av :sad:

moderatorene må for all del slette alt som har med piratkopiering og gjøre, men akkurat her gikk de over grensen mener jeg. man skal da ha lov til og lage backup og slikt når man har en cd brenner,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke regel nr. 5 er så uklar. Den sier jo ganske enkelt at om du sier eller spør om noe som KAN brukes til piratvirksomhet, så er den "ulovlig". Enklere blir det ikke. Det er være eller ikke være. Oppskrifter til piratkopiering kan en lett finne andre plasser.

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk at moderatorene har en hjerne som de tenker med. Å skrive regler for absolutt alt som er lovlig og ulovlig her på forumet vil aldri fungere. Ser man på "regel 5" så er det en ganske generell regel, men moderatorene bruker sikkert litt vett når de vurderer innleggene.

Lenke til kommentar

Det at de formulerer regelen på den måten er helt greit...for hva hadde skjedd om de hadde spesifsert reglene? jo, folk hadde funnet smutthull og kunne med loven i hånd posta her med et kamuflert piratkopiering spm....

 

Og...en ting som flere her burde forstå...

Å poste på et hvilket som helst forum er et pvivilegie, ikke en rettighet. Og de som gir dere det privilegiet er moderatorene... Hvis dere ikke liker det så post et annet sted... Ikke kom her og klag...

Jeg er kanskje den eneste som mener moderatorene har vært for snille her...

 

Jeg har sett mange andre forum hvor halvparten av posterne som har klagd på moderatorene her hadde blitt banna....

Lenke til kommentar

Hmmm...mange "wannabe" moderatorer her... :razz:

 

Anyway: hold forumet fritt for warez, url'er, FTP adresser og lignende, og la folk få spørre om andre ting uten å bli mistenkt med en eneste gang!

 

Men det er mange fjortisser her som enten bevisst provoserer eller bare er utrolig dumme!

 

De fleste mod'ene her er ok, men det er noen som kunne trenge å bremse opp litt...

 

Så: keep up the good work & BE FAIR!

 

 

_________________

"Look, you stupid bastard, you've got no arms left!"

telenarr.gif

 

[ Denne Melding var redigert av: Lakesis på 2002-02-14 01:38 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-14 01:36, Lakesis skrev:

Hmmm...mange "wannabe" moderatorer her... :razz:


Anyway: hold forumet fritt for warez, url'er, FTP adresser og lignende, og la folk få spørre om andre ting uten å bli mistenkt med en eneste gang!


Men det er mange fjortisser her som enten bevisst provoserer eller bare er utrolig dumme!


De fleste mod'ene her er ok, men det er noen som kunne trenge å bremse opp litt...


Så: keep up the good work & BE FAIR!



_________________

"Look, you stupid bastard, you've got no arms left!"

telenarr.gif


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Lakesis på 2002-02-14 01:38 ]</font>


 

 

 

Klart at det ikke skal stå url's & ftp'z men når en liten tass spør åssen man skal lage en 1:1 kopi så blir det litt teit å måtte tro at han skal kopiere et spill da. Det kaller jeg ikke warez-snakk...btw. noen som har lyst til å trade masse spill med meg, har alt det nyeste :razz:

Lenke til kommentar

Vil bare si at denne diskusjonen er teit.

Får nesten lyst til å hive meg på begge sider og komme meg masse gode argumenter, bare for argumentasjonens skyld :wink:

 

Jeg synes Mod'ene er greie.

Jeg synes modene er duste.

(litt teit argumentasjon til begge parter her ja. Like smarte begge 2... :wink:)

 

Det hadde vært fint om "de" som piratkopierer holdt dette utenfor forumet, så det faktisk gikk an på en ordentelig måte (uten å kamuflere) at man skal ta en kopi av et eller annet. 1:1 kopi av en CD man har betalt masse $$ for er et godt eksempel.

 

Men noen ødelegger for flertallet her.

 

Men jeg vil egentlig ikke ta parti her.

 

But in the end.... Alt JEG vil ha er et forum der jeg kan stille spørsmål, og få gode svar, eller gi gode svart til hyggelige spørsmål. "-At all costs" for min del kunne Mod'ene banne folk over en lav sko, dersom de ikke var snille og greie. "Power is in the hands of the beholder.." :wink:

Lenke til kommentar
Quote:


On 2002-02-14 11:26, tja||anal skrev:

LOL..hahahaha..jeg tror TST & Co har vett nok til å skjønne at jeg bare kødda med den trade-greia... så du den :razz:..det betyr ay jeg kødda..skjønner?


pizzabud: eheh..kan ikke si de er så åpne for spørsmål når det gjelder brenning da...kan ikke engang spørre om hvordan man lager 1:1 kopi av en cd.



Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-14 09:57, tja||anal skrev:

Quote:


On 2002-02-14 01:36, Lakesis skrev:

Hmmm...mange "wannabe" moderatorer her... :razz:


Anyway: hold forumet fritt for warez, url'er, FTP adresser og lignende, og la folk få spørre om andre ting uten å bli mistenkt med en eneste gang!


Men det er mange fjortisser her som enten bevisst provoserer eller bare er utrolig dumme!


De fleste mod'ene her er ok, men det er noen som kunne trenge å bremse opp litt...


Så: keep up the good work & BE FAIR!



_________________

"Look, you stupid bastard, you've got no arms left!"

telenarr.gif


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Lakesis på 2002-02-14 01:38 ]</font>


 

 

 

Klart at det ikke skal stå url's & ftp'z men når en liten tass spør åssen man skal lage en 1:1 kopi så blir det litt teit å måtte tro at han skal kopiere et spill da. Det kaller jeg ikke warez-snakk...btw. noen som har lyst til å trade masse spill med meg, har alt det nyeste :razz:

 

 

du må da skjønne at dette er langt over streker for moddene, dette kommer under kamuflert piratokopiering... jeg er helt enig i at dette er og tøye grensene og denne tråden blir nok stengt.

Lenke til kommentar

Blah..mye sur på slutten der gitt..men assa jeg må ha lov til å mene det jeg vil. Greit at dere banner meg hvis jeg legger ut en haug med url og ftp'er men bare fordi jeg er imot reglene og synes TST & Co er litt strenge synes jeg blir litt ja.... Litt Gestapo-aktig "finne alle de som ikke mener det samme som der Führer"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...