Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alenemor fra Vietnam.. Verdt det?


Anbefalte innlegg

Vi har holdt på siden i fjor. Hun elsker meg så mye at det er ubeskirvelig. Jeg er 21 og hun er 24. Hun har et barn som er 2 år gammel. Hun var gift, men slo opp med eksen for 2 år siden. Jeg liker henne veldig godt, og i det siste har jeg elsket hun veldig mye. Men jeg ikke om det er verdt å stresse når jeg kan finne meg en singel jente her i Norge. :S

 

Ulemper med dette som jeg vet er først og fremst:

 

* Distans forhold

* Alenemor (Mer krav) og prioritere sønnen sin først ovenfor kjæresten/type

* Eksen kan komme tilbake(Men utifra det hun har fortalt, så er det umulig)

 

Hun er veldig sta.. Det er flere ganger jeg har ombestemt meg for at dette ikke funker, men hun gir likevel ikke opp. Det vises seg at hun er sykt fast bestemt på meg osv. Det er vanskelig å forklare, men bare tror meg at hun gjør ikke det for å komme seg vekk eller noe. Ja jeg er også vietnameser. Jeg har aldri hatt kjæreste. bare holdt på og er jomfru.

 

Så hva syntes dere om dette? Verdt å kjøre på eller to hell with it?

 

Anonym poster: 550b771039672874a3f1dbe0153770b0 Anonym poster: 550b771039672874a3f1dbe0153770b0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har holdt på siden i fjor. Hun elsker meg så mye at det er ubeskirvelig. Jeg er 21 og hun er 24. Hun har et barn som er 2 år gammel. Hun var gift, men slo opp med eksen for 2 år siden. Jeg liker henne veldig godt, og i det siste har jeg elsket hun veldig mye. Men jeg ikke om det er verdt å stresse når jeg kan finne meg en singel jente her i Norge. :S

 

Ulemper med dette som jeg vet er først og fremst:

 

* Distans forhold

* Alenemor (Mer krav) og prioritere sønnen sin først ovenfor kjæresten/type

* Eksen kan komme tilbake(Men utifra det hun har fortalt, så er det umulig)

 

Hun er veldig sta.. Det er flere ganger jeg har ombestemt meg for at dette ikke funker, men hun gir likevel ikke opp. Det vises seg at hun er sykt fast bestemt på meg osv. Det er vanskelig å forklare, men bare tror meg at hun gjør ikke det for å komme seg vekk eller noe. Ja jeg er også vietnameser. Jeg har aldri hatt kjæreste. bare holdt på og er jomfru.

 

Så hva syntes dere om dette? Verdt å kjøre på eller to hell with it?

 

Anonym poster: 550b771039672874a3f1dbe0153770b0 Anonym poster: 550b771039672874a3f1dbe0153770b0

 

Først og fremst vil en god mor ALLTID sette barnet sitt over kjæreste/type, så det er det ikke så mye å gjøre med. Når det er sagt, kan det likevel fungere for dere hvis du er interessert og opptatt av både henne og barnet hennes. Hvorfor sier du at eksen kan komme tilbake?

 

Vil råde deg til å følge hjertet ditt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...