Telefonsvarer Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Vet hva det "offisiellt" er, usosial og noe, men hva mener dere går under ordet "geek"? Postet dette i OT, da jeg er usikker på hvor ellers. Selv forbinner jeg det med folk som kan en del/er interesert i PC. Men kan vel også være noen som kan mye om noe annet, som feks film, tv-serier, osvosv. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Geek Dette beskriver min oppfatning av geek mer eller mindre perfekt: The word geek is a slang term for odd or non-mainstream people, with different connotations ranging from "a computer expert or enthusiast" to "a person heavily interested in a hobby", with a general pejorative meaning of "a peculiar or otherwise dislikable person, esp[ecially] one who is perceived to be overly intellectual" Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hvem som helst kan endre wikipedia da... Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Det jeg legger i ordet 'geek', er en intellektuell person med dårlige sosiale antenner som kler seg 30 år over alderen sin og sliter med uren hud. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Det jeg legger i ordet 'geek', er en intellektuell person med dårlige sosiale antenner som kler seg 30 år over alderen sin og sliter med uren hud. Det forteller jo ganske mye om deg. 6 Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Det jeg legger i ordet 'geek', er en intellektuell person med dårlige sosiale antenner som kler seg 30 år over alderen sin og sliter med uren hud. Det forteller jo ganske mye om deg. Sa aldri at jeg ikke er en selv. Han spurte om min definisjon på ordet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hvem som helst kan endre wikipedia da... No shit sherlock, nå sa jeg ikke det var 100% korrekt, men det samme som MIN oppfatning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå