Joachim_F Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Sony lanserer ny modell allerede denne måneden. Les hele saken Lenke til kommentar
Baini Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Har de gått over til disk tray nå? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Er det vits i når folk prater om Ps4 og sånt? Kommer dette til å redde Sonys inntekt? Etter hva jeg har forstått så taper de godt med penger. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Den ser jævlig deilig ut da. Er redd for at jeg må kjøpe ny uansett, min har ikke garanti eller reklamasjon eller noe lenger, og den holder på å dø, føler jeg. Lenke til kommentar
Kentucky Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hva er poenget? Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Hva er poenget? Tjene penger. Endret 19. september 2012 av Hafti 2 Lenke til kommentar
garnok Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 bare jeg som heller vil ha en ps4? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Synes den var fin jeg, finere en den slim utgaven jeg har nå. Skal bli spennende å se hva prisen på den minste utgaven blir, den blir lav så vil det nok selges enda mer PS3 rundt omkring og vil vel selge i flere år etter at PS4 er kommet...akkurat som PS2. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Penere enn den forrige slim modellen, men originalen er fortsatt peneste synes nå jeg. Den virker mer gjennomtenkt og eksklusiv. ...men hvor ble det av bumerang kontrollen? Synes Sony burde gitt den ut bare for moro skyld. Jeg tror faktisk den var ganske brukbar, og bare ble skrotet pga. trangsynte journalister og fans, som dømte den nord, redd for forandring. 1 Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Litt synd, hvis det, som Gausland sier, blir disk tray i stedet for slot. Da blir det mye knot å ha konsollen stående vertikalt. :-\ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hvor lenge skal de fortsette å selge 7 år gammel maskinvare? Gi meg heller PS4 enn ny PS3 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Litt synd, hvis det, som Gausland sier, blir disk tray i stedet for slot. Da blir det mye knot å ha konsollen stående vertikalt. :-\ For dem av oss som har vært noe uheldig med PS3 så er det å ha disk tray en velkommen greie. Ikke flere spill som blir "borte" om PS3 maskinen klikker...for å få ut platen eller få den tilbake er nesten umulig. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Ikke glad i disk tray nei. Gir også klart inntrykk av en mindre eksklusiv enhet, men Sony sparer nok noen kroner på det. 12 GB-versjonen er nok hovedsaklig tenkt for "emerging markets" som Øst-Europa, Midtøsten, Sør-Amerika etc. Tipper vi ser den til 1200 kroner neste år, akkurat som PS2 før PS3 kom ut. Sony vil nok greie å selge ca. 30 millioner av denne superslim-utgaven i årene 2012-2018. Ellers blir jeg ikke overrasket om MS kommer med en ny X360-versjon med 500 GB eller 750 GB Endret 19. september 2012 av kilik Lenke til kommentar
maedox Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 For dem av oss som har vært noe uheldig med PS3 så er det å ha disk tray en velkommen greie. Ikke flere spill som blir "borte" om PS3 maskinen klikker...for å få ut platen eller få den tilbake er nesten umulig. Vet ikke helt hva problemet var, men jeg har ikke hørt om noen som ikke har fått ut spillet. Min PS3 trynte fullstendig for noen måneder siden og levde bare noen få sekunder før den slo seg av hver gang jeg prøvde å få startet den. Jeg slo av strømbryteren og slo den på igjen ved å holde inne power-knappen (eller eject? husker ikke) og så kom spillplaten ut. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 12 gb? hva er vitsen med den når fleste spill instalerer minst 2gb+ per spill på disken? Lenke til kommentar
Blake Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Den gamle 40gb modellen min har slitt veldig en stund nå, så jeg var allerede inne på tanken om å skaffe en ny maskin. Disk tray er et pluss i min bok. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Rart at prisen blir såpass høy. Når det står 2.2k for 500gb i europa så blir det vel minst 2.5k i Norge? PS3 slim 320gb ligger på 1.8k nå... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hva er poenget? Tjene penger. ... Men hva er poenget for forbrukeren? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hva er poenget?Tjene penger.... Men hva er poenget for forbrukeren? Kjøpe Playstation. 6 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hva er poenget? Tjene penger. ... Men hva er poenget for forbrukeren? Virker som ganske mange sliter med å forstå dette, men det er altså folk der ute som ennå ikke har kjøpt en PS3. Det er primært disse som er målgruppen her, og de setter nok pris på en mindre, penere, billigere maskin som bruker mindre strøm og støyer mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå