PT Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Ikke for å mase, men det har liksom blitt litt dødt her på overklokking.no siden ferien startet. Det har jo vært noen nyheter, men ikke noe av interesse Jaja. Overklokking.no kommer vel tilbake for fullt før juleferien (håper jeg) PT Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Word. Hadde vært kjekt å se noe klokking på grensen til galskap. CPU eller skjermkort. Kronerullingen går vel sin skjeve gang. Det må da finnes en sponsor der ute. Når ad blockeren er av ser jeg flere annonsører som kunne gått inn med penger eller utstyr. Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Må være smøregraven i såfall. Vi holder på med flere artikler som kommer ut i veldig nær framtid. Dette er: - test av 2 PSU - test av 2 skjermkort - test av et kabinett - 2 guider - en shootout (involverer en viss KT-3) - et overklokkingsprosjekt (stikkord: _kjøling_) - et prosjekt (stikkord: custom kabinett og spesiell kjøleløsning) Ellers jobbes det hardt i kulissene med følgende: - nytt design - kjølerguiden - overgang til publiseringssystem - automatisert casemodgalleri Døde er vi så definitivt ikke - det er dessverre mange tilfeldigheter som har kommet samtidig slik at vi ikke har fått ferdig noen artikler ennå. I tillegg er jeg mye opptatt med andre ting enn testing (les listen rett over her). Vi kommer tilbake snart - og da kommer vi STERKT! Ellers vet jeg at det kommer til å bli veldig mye testing av masse forskjellige varer om ikke så lenge. Jeg bare håper vi klarer å ta det unna, for å si det slik! Vi beklager at ting tar sånn tid, men nå ser det ut til å løsne. Det er ikke bare dere som er lei av å se forsiden på www.overklokking.no uten noe nytt, for å si det slik... Ha en fin dag! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Forresten, er det noen som vet hvorfor det ikke vises hvor mange poster man har lenger? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 jeg ser det, emn det var fordi en del aktive personer her på forumet ville ha dem bort siden de synes de var missvisende, noe som i og for seg kan være rett Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Kjipt! Da bare velger du en annen "Forum stil" innpå profilen. "Hardware.no stilen" har den der fortsatt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Yess! Synes det var best slik det var. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå