Bjørnli Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Må holde inne strømknappen på benq skjerm i lang tid for å få skrudd den på, har hatt en annen skjerm av samme modell som det skjedde på i garanti-tiden, fikk det da reparert på ett verksted på garantien, og den skjermen døde i 2011 av samme feilen etter garanti-tiden. Og nå med samme modell (hadde 2) så har det begynt å skje med denne også... Må holde inne strømknappen i 2-3 minutter før den skrur seg på, når jeg prøver skru den på blinker powerlyset og så skrur det seg av igjen, og så etterhvert som skjermen varmer seg opp? så får jeg logobildet til benq og litt flimring, og så 20 sek etter med powerknappen inne enda så får jeg brått bilde. Noen som vet hva dette kan være og åssen jeg kan fikse det? Eller er det mer arbeid enn det er verdt? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Du har 5års reklamasjonsrett hvis skjermen er kjøpt i Norge. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Den er eldre enn det På tide å bytte ut uans. er en 19" benq fp93gx Fikk kontakta en her jeg bor og kjøper en 21,5 skjerm for 400 så har jeg noe frem til jeg har råd til en ordentlig godskjerm Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hvis den er over 5år så hører den hjemme på dynga. Kjøp deg en ny. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 fikk kjøpt meg 21,5" og er fornøyd, får se hva som skjer til jul ang ny skjerm;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå